潮流時尚

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2449


1#
發表於 13-2-21 12:08 |只看該作者
請問有無JM係"樓上鋪"OR 於BLUE NILE買過 鑽石???????



珍珠宮

積分: 47510

馬年勳章 2024年龍年勳章


2#
發表於 13-2-21 12:22 |只看該作者
Blue nile 雖然有圖睇, 但係冇得睇真樣,感覺冇咁好.....


大宅

積分: 2449


3#
發表於 13-2-21 12:51 |只看該作者
回覆 me920 的帖子

咁我想請教下, 你知唔知HK邊間樓上鋪好丫?


珍珠宮

積分: 47510

馬年勳章 2024年龍年勳章


4#
發表於 13-2-21 12:53 |只看該作者
amyli130 發表於 13-2-21 12:51
回覆 me920 的帖子

咁我想請教下, 你知唔知HK邊間樓上鋪好丫?

其實我新年前都有開post 問過架, 已有心水, 但未約時間去睇, 因為老公公司的project hold 住左, 即係我的閃閃都hold 住左.....

不過我個FD已買左啦!我都有開post講架, 我PM你啦。


大宅

積分: 2449


5#
發表於 13-2-21 12:56 |只看該作者
回覆 me920 的帖子

thanks~~~~~
本身我都有閃閃,但又中毒, 想要大粒D~~~~~


大宅

積分: 1615


6#
發表於 13-2-21 13:03 |只看該作者
pm埋我得麻


複式洋房

積分: 163


7#
發表於 13-2-21 13:33 |只看該作者

回覆:me920 的帖子

可以pm我嗎?


子爵府

積分: 10181


8#
發表於 13-2-21 13:54 |只看該作者

引用:回覆+me920+的帖子 咁我想請教下,+你知唔

原帖由 amyli130 於 13-02-21 發表
回覆 me920 的帖子

咁我想請教下, 你知唔知HK邊間樓上鋪好丫?
I hv pm mine to u


大宅

積分: 2444


9#
發表於 13-2-21 13:55 |只看該作者

回覆:DIAMOND~~******~~

買Bluenile 要之後報關稅,好煩,而家發現同樓上舖差不多




大宅

積分: 3597


10#
發表於 13-2-21 14:18 |只看該作者

引用:買Bluenile+要之後報關稅,好煩,而家發現

原帖由 petitega 於 13-02-21 發表
買Bluenile 要之後報關稅,好煩,而家發現同樓上舖差不多
報關稅?唔明,可以講多啲嗎?謝


大宅

積分: 2449


11#
發表於 13-2-21 14:33 |只看該作者
Waiting~~~~~~~~報關稅


大宅

積分: 4359


12#
發表於 13-2-21 14:49 |只看該作者
我識批發商可以自己選款及因應budget 買石, 平好多~ 我隻結婚戒指都係咁做, 平左既$ 仲可以買多隻戒指~

有興趣可pm 我~


大宅

積分: 2449


13#
發表於 13-2-21 14:59 |只看該作者
回覆 noella 的帖子

PM 了


珍珠宮

積分: 35261


14#
發表於 13-2-21 15:40 |只看該作者

引用:買Bluenile+要之後報關稅,好煩,而家發現

原帖由 petitega 於 13-02-21 發表
買Bluenile 要之後報關稅,好煩,而家發現同樓上舖差不多
係咩?我上次買咗1對50份嘅(我朋友都有買過都未聽過話要自己報關),淨係用card俾錢後再輸入埋個地址,三日就速遞到我屋企喇wor乜要報關稅咩?但我冇bro...願聞其詳。。。




大宅

積分: 1566


15#
發表於 13-2-21 16:45 |只看該作者

回覆:noella 的帖子

Please pm me. Thanks


男爵府

積分: 8631


16#
發表於 13-2-21 17:11 |只看該作者
pm me please


侯爵府

積分: 23391

畀面勳章


17#
發表於 13-2-21 17:58 |只看該作者

回覆:DIAMOND~~******~~

是否如收貨地址是外國?




大宅

積分: 2444


18#
發表於 13-2-21 19:47 |只看該作者

回覆:DIAMOND~~******~~

我上年上bluenile買左對16000耳環,credit card比錢,好快FedEx收貨,香港地址。根住一個星期到收到海關(?印象中定係其他部門)來信,話我件貨無報關,有斉shipment record. 之後我打去fedex問,又打去政府問,原來過左$4000要清關,當然我唔係第一次上外國網買over 4000嘅野,應該隨機抽呱?最終我去左(貿易通)銀行櫃枱比左百幾蚊,當中有罰款。填表塡code煩死,bank d 阿姐又唔識。驚驚




大宅

積分: 2444


19#
發表於 13-2-21 19:52 |只看該作者

回覆:DIAMOND~~******~~

今年出完花紅又身痕,上網quote下又bluenile下,發現價錢差𣎴多,我個budget樓上舖可以報高一個色,(f 色到e色) 純粹分享




伯爵府

積分: 19624


20#
發表於 13-2-21 20:13 |只看該作者

引用:我識批發商可以自己選款及因應budget+買石,

原帖由 noella 於 13-02-21 發表
我識批發商可以自己選款及因應budget 買石, 平好多~ 我隻結婚戒指都係咁做, 平左既$ 仲可以買多隻戒指~ :ha ...
已Pm




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo