求職招聘

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 4877


1#
發表於 13-2-22 02:55 |只看該作者
如題


男爵府

積分: 7195


2#
發表於 13-2-22 15:21 |只看該作者
回覆 miumiupig 的帖子

元朗區可唔可以?


禁止訪問

積分: 115


3#
發表於 13-2-25 09:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1527


4#
發表於 13-2-25 11:23 |只看該作者
回覆 luiluimama 的帖子

請問是否有元朗區part time? 我有興趣, 如有, 請pm我.


大宅

積分: 4877


5#
發表於 13-2-25 12:19 |只看該作者

回覆:hellocm 的帖子

荔枝角可以!請問做咩?


大宅

積分: 2764


6#
發表於 13-2-25 12:24 |只看該作者

回覆:luiluimama 的帖子

元朗我都有興趣,可否pm我 thx


禁止訪問

積分: 115


7#
發表於 13-2-25 13:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 312


8#
發表於 13-2-25 15:08 |只看該作者
貸款FREELANCE有興趣嗎?
有意請PM~


禁止訪問

積分: 144


9#
發表於 13-2-25 16:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 808


10#
發表於 13-2-26 15:51 |只看該作者
回覆 hellocm 的帖子

你好, 我很有興趣, 請問在那一區返工?


大宅

積分: 1483


11#
發表於 13-2-26 16:19 |只看該作者
hades.job 發表於 13-2-25 15:08
貸款FREELANCE有興趣嗎?
有意請PM~

我有興趣


大宅

積分: 3156


12#
發表於 13-2-28 13:05 |只看該作者

回覆:miumiupig 的帖子

Part time 興趣班導師或助敎,有興趣請pm!




大宅

積分: 1265


13#
發表於 13-3-1 00:18 |只看該作者
回覆 happy_nc_baby 的帖子

是, 請問有沒有售鞋既工作經驗, 請留電話約見.


禁止訪問

積分: 115


14#
發表於 13-3-1 10:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1322


15#
發表於 13-3-1 14:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo