潮流時尚

跳至

首頁
1

尾頁
   2


大宅

積分: 1562


1#
發表於 13-2-28 23:12 |只看該作者
請問有無jm知道依家係日本baobao袋會比香港買平幾多呀?thanks !


男爵府

積分: 8234


2#
發表於 13-2-28 23:16 |只看該作者

回覆:請教baobao 袋問題!

唔知香港賣几錢!但6x6退税後好似JPY23000




大宅

積分: 1562


3#
發表於 13-2-28 23:59 |只看該作者

引用:唔知香港賣几錢!但6x6退税後好似JPY23000 +

原帖由 may_see 於 13-02-28 發表
唔知香港賣几錢!但6x6退税後好似JPY23000
O.....謝謝你的回覆!




大宅

積分: 3468


4#
發表於 13-3-1 00:17 |只看該作者

引用:唔知香港賣几錢!但6x6退税後好似JPY23000 +

原帖由 may_see 於 13-02-28 發表
唔知香港賣几錢!但6x6退税後好似JPY23000
係裏面袋有拉鏈的;冇拉鏈的,退稅後是¥20000





大宅

積分: 1562


5#
發表於 13-3-1 00:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+may_see+於+13-02-28+發表唔

原帖由 幸福人妻 於 13-03-01 發表
係裏面袋有拉鏈的;冇拉鏈的,退稅後是¥20000
Thanks!




大宅

積分: 2414


6#
發表於 13-3-1 00:31 |只看該作者

引用:請問有無jm知道依家係日本baobao袋會比香港

原帖由 mj1209 於 13-02-28 發表
請問有無jm知道依家係日本baobao袋會比香港買平幾多呀?thanks !
10x10金層面嗰隻59xxx yen!




大宅

積分: 1562


7#
發表於 13-3-1 00:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mj1209+於+13-02-28+發表請問

原帖由 appleyummy 於 13-03-01 發表
10x10金層面嗰隻59xxx yen!
咁請問知唔知hk邊道有金色6x6賣同hk賣幾錢呀?




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo