立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3158
別墅
積分: 770
積分: 2560
禁止訪問
積分: 1127
伯爵府
積分: 17464
積分: 1057
~may~ 發表於 13-3-6 12:45 馬會唔好做,我返左1日就冇返,又要上5日堂仲要冇錢又要考12個試
子爵府
積分: 14807
原帖由 danzighill 於 13-03-06 發表 宜家上堂冇錢咩? 以前在跑馬地上堂有錢的 但一定要笫1天準時上班
kecyc2003 發表於 13-3-6 22:24 其實係你要第一日返工足四粒鐘先會出番個training fee 俾你,如test 肥左或者唔返工就冇 ...
原帖由 danzighill 於 13-03-06 發表 咪係lor 所以上面話冇 training fee 我真係嚇親
侯爵府
積分: 22144
原帖由 kecyc2003 於 13-03-06 發表 唔會冇既,其實只要你乖乖地按時間返工唔遲到已經攞得番,而家新入仲可以三個月內攞$1500新人獎金,我個陣 ...
積分: 21782
原帖由 choi0112 於 13-03-07 發表 我返左8日已經有$1500
積分: 23473
原帖由 Minatabo03 於 13-03-07 發表 請問好做嗎? 易上手嗎?
原帖由 majuan1219 於 13-03-07 發表 请问如果请既话系唔系即时知道架
原帖由 choi0112 於 13-03-07 發表 叫你等通知應該都唔請了
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy