家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   3


子爵府

積分: 12087

畀面勳章


1#
發表於 13-3-25 02:40 |只看該作者
BB就出世,想幫佢買住院人壽同有d儲蓄成份既保險。請問邊間好同平?


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


2#
發表於 13-3-25 09:58 |只看該作者
幸福小師奶 發表於 13-3-25 02:40
BB就出世,想幫佢買住院人壽同有d儲蓄成份既保險。請問邊間好同平?

買還買,千萬不要買有儲蓄/基金成份既保險!!

點評

gorky  嚴浮提眾生,性格崗強,難調難伏,大力兄要立下大願,地獄不空誓不成佛.  發表於 13-3-27 21:09
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


大宅

積分: 1804

畀面勳章


3#
發表於 13-3-25 11:29 |只看該作者

引用:BB就出世,想幫佢買住院人壽同有d儲蓄成份

原帖由 幸福小師奶 於 13-03-25 發表
BB就出世,想幫佢買住院人壽同有d儲蓄成份既保險。請問邊間好同平?
我只為BB買住院和住院現金




子爵府

積分: 12087

畀面勳章


4#
發表於 13-3-25 12:05 |只看該作者

引用:Quote:幸福小師奶+發表於+13-3-25+02:40+BB

原帖由 大力大力 於 13-03-25 發表
買還買,千萬不要買有儲蓄/基金成份既保險!!
請指教。點解呀?



男爵府

積分: 8831


5#
發表於 13-3-25 12:27 |只看該作者
只會買住院和住院現金, 因為有份保障比bb, 而且住私家可以有得保, 又唔駛咁肉痛, 又唔駛咁擔心bb無好照顧.

儲蓄/基金成份既保險, 通常唔買, 因為我會由bb出世開始, 買一份約6-10萬的股票比佢, 通常是銀行同供用股(2388, 5, 2等), 放到bb18歲, 等佢自己決定點用, 通常比保險好, 不過輸通脹, 不過小心波幅.


大宅

積分: 4206


6#
發表於 13-3-25 12:33 |只看該作者
話明買保險, 就只要買保障的部份

其他儲蓄保險, 教育基金之類, 講就天下無敵, 未來收益全部係預估, 買來多餘

要儲錢大把方法

唔需要買D困死幾十年之計劃

無謂益左D保險佬


禁止訪問

積分: 32957


7#
發表於 13-3-25 13:15 |只看該作者

回覆:買保險

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1804

畀面勳章


8#
發表於 13-3-25 13:31 |只看該作者

引用:只會買住院和住院現金,++因為有份保障比bb,

原帖由 Shirleykai 於 13-03-25 發表
只會買住院和住院現金, 因為有份保障比bb, 而且住私家可以有得保, 又唔駛咁肉痛, 又唔駛咁擔心bb無好照顧. ...
無錯,入政府都有住院現金




複式洋房

積分: 288


9#
發表於 13-3-25 13:52 |只看該作者

回覆:買保險

危疾儲蓄係咪一樣都應該唔好買呢?定係無儲蓄成份既危疾會好d


大宅

積分: 4206


10#
發表於 13-3-25 14:05 |只看該作者
moniquebaby 發表於 13-3-25 13:52
危疾儲蓄係咪一樣都應該唔好買呢?定係無儲蓄成份既危疾會好d

除非錢多無掟洗

BB仔咁細個買危疾有D多餘

而且危疾唔係乜都包, 先天問題又唔保

危疾保按年歲收保費

等佢大個之後先至考慮啦


大宅

積分: 1415


11#
發表於 13-3-25 23:46 |只看該作者

回覆:買保險

但係細細個買平d wo.. 我幫囡囡基本上都買哂,因為我本人都覺得保險一定情況下係幫到手的,ps life同危疾我係買供18年保終身。我個人廿多先買,貴好多,如果囡囡遲早都要買,我就會早d 買。但最驚係買了美元單,現在美元係咁平下去。。。。


大宅

積分: 2562


12#
發表於 13-3-26 03:15 |只看該作者

引用:Quote:幸福小師奶+發表於+13-3-25+02:40+BB

原帖由 大力大力 於 13-03-25 發表
買還買,千萬不要買有儲蓄/基金成份既保險!!
點解呀?




子爵府

積分: 10042

BB防敏心得分享勳章 認識瑞士牛牛第一回


13#
發表於 13-3-26 10:41 |只看該作者
回覆 LeeJason 的帖子

我都淨係諗住買呢兩樣


大宅

積分: 3023


14#
發表於 13-3-26 11:12 |只看該作者

回覆:買保險

我女一個月供三百幾,冇嘜儲蓄成份,保障額ok


子爵府

積分: 12087

畀面勳章


15#
發表於 13-3-26 13:46 |只看該作者

回覆:買保險

多謝各位意見。但有無話邊間公司好d?


大宅

積分: 1804

畀面勳章


16#
發表於 13-3-26 17:47 |只看該作者

引用:回覆+LeeJason+的帖子 我都淨係諗住買呢兩

原帖由 vvkennis 於 13-03-26 發表
回覆 LeeJason 的帖子

我都淨係諗住買呢兩樣
好,我買二等房和每日$800




大宅

積分: 2218


17#
發表於 13-3-26 19:44 |只看該作者

回覆:LeeJason 的帖子

你每個月供幾多錢丫?




大宅

積分: 2218


18#
發表於 13-3-26 19:44 |只看該作者

回覆:LeeJason 的帖子

你每個月供幾多錢丫?




大宅

積分: 1804

畀面勳章


19#
發表於 13-3-26 20:28 |只看該作者

引用:你每個月供幾多錢丫? +

原帖由 mrschou 於 13-03-26 發表
你每個月供幾多錢丫?
大約500 per month




禁止訪問

積分: 375


20#
發表於 13-3-26 21:29 |只看該作者

回覆:買保險

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo