自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


1#
發表於 13-3-31 11:38 |只看該作者
打算放在家,為佢遮風擋雨,實在不捨得埋在泥裏,但不知會否影響佢輪迴?有人知道嗎?



---生命無價,請支持領養---


珍珠宮

積分: 47292

熱血勳章 玩具勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 大廚勳章 遊學勳章


2#
發表於 13-3-31 11:39 |只看該作者

回覆:寵物骨灰放哪裡?

I placed them at home




禁止訪問

積分: 117499

玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3#
發表於 13-3-31 11:40 |只看該作者

回覆:寵物骨灰放哪裡?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18908


4#
發表於 13-3-31 11:41 |只看該作者

回覆:寵物骨灰放哪裡?

我放喺屋企





子爵府

積分: 10583


5#
發表於 13-3-31 11:58 |只看該作者

回覆:寵物骨灰放哪裡?

我姑姐將寵物骨灰放在家,初時諗住偷偷灑在樓下公園(在生時好鍾意去响道玩),好唔捨得,拖拖下到而家一直放在家,都有5,6年了!


男爵府

積分: 8370


6#
發表於 13-3-31 12:01 |只看該作者

回覆:寵物骨灰放哪裡?

我也放在屋企


男爵府

積分: 6262


7#
發表於 13-3-31 12:04 |只看該作者
回覆 meko~ 的帖子

其實睇下你信唔信輪迴...如果信就跟住做好D. 好似我呢D唔信的, 我會放屋企或者將佢變做石戴係身度.


珍珠宮

積分: 31881

醒目開學勳章 畀面勳章


8#
發表於 13-3-31 12:06 |只看該作者

回覆:寵物骨灰放哪裡?

擺係屋企


Karl  was born on 9th Oct 2009   Lok was born on 29th jun 2011

22:18   48cm long                         18:31   50cm long


男爵府

積分: 6653

2018復活節勳章


9#
發表於 13-3-31 12:07 |只看該作者

回覆:寵物骨灰放哪裡?

我都放係屋企




水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


10#
發表於 13-3-31 12:11 |只看該作者

引用:回覆+meko~+的帖子 其實睇下你信唔信輪迴.

原帖由 Chrisdindin 於 13-03-31 發表
回覆 meko~ 的帖子

其實睇下你信唔信輪迴...如果信就跟住做好D. 好似我呢D唔信的, 我會放屋企或者將佢變做 ...
我想佢下世過得好d,因為佢真係好乖的,我信的,但又唔捨得,想放自己屋企,人地話放屋企不好,驚佢留戀,而家佢病危有時情況好差,有時又好dd,我己經哭到很厲害,連返工都有d影響,到佢真係走我都唔知點算



---生命無價,請支持領養---


侯爵府

積分: 20138


11#
發表於 13-3-31 12:14 |只看該作者

回覆:寵物骨灰放哪裡?

放在家中,而且嗰個地方平時絕少觸碰,唔想打擾佢

愈嚟愈冇記性


男爵府

積分: 6262


12#
發表於 13-3-31 12:18 |只看該作者
回覆 meko~ 的帖子

芝麻仔?你兩個post我都有睇呀
如果信得輪迴...就可能真係撒係海啦, 既然你想佢快D投胎, 你留佢係度都唔好. 如果佢好乖咁即刻投胎, 咁個堆就真係一堆灰, 因為佢都唔係度. 其實最怕係你觸景傷情咋. 或者你陪佢一頭半個月先撒海囉


水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


13#
發表於 13-3-31 12:28 |只看該作者

引用:回覆+meko~+的帖子 芝麻仔?你兩個post我都

原帖由 Chrisdindin 於 13-03-31 發表
回覆 meko~ 的帖子

芝麻仔?你兩個post我都有睇呀
我驚佢唔識游水芝麻仔差唔多啦,但又好堅強甘,我唔想同佢打針,因為情況有時好差,有時又好少少,我都想佢快d不要受苦,我一見佢甘我又哭,我又完全幫不到佢,返緊工想到佢在屋企可能好辛苦又會忍唔住喊,我d同事都嚇親了



---生命無價,請支持領養---


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


14#
發表於 13-3-31 12:29 |只看該作者
我都係放喺屋企


公爵府

積分: 29789


15#
發表於 13-3-31 12:29 |只看該作者

回覆:寵物骨灰放哪裡?

Home




男爵府

積分: 6262


16#
發表於 13-3-31 12:42 |只看該作者
回覆 meko~ 的帖子

我點都唔會打針...始終覺得我唔應該幫其他人/動物決定生死
好似我頭先咁講, 你果你信輪迴, 骨灰只係佢的肉身. 唔拾得, 就放係屋企一排, 遲D先再打算


水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


17#
發表於 13-3-31 12:48 |只看該作者

引用:回覆+meko~+的帖子 我點都唔會打針...始終

原帖由 Chrisdindin 於 13-03-31 發表
回覆 meko~ 的帖子

我點都唔會打針...始終覺得我唔應該幫其他人/動物決定生死
嗯嗯,而家祈求上天溫柔的帶走牠



---生命無價,請支持領養---


大宅

積分: 4838


18#
發表於 13-3-31 12:56 |只看該作者

回覆:寵物骨灰放哪裡?

我會在佢最中意玩既公園,找個小人D既山坡灑上,再埋一把泥。化作春泥更護花。給牠自由回歸大自然。也免得放在家太過毘念。




大宅

積分: 4227


19#
發表於 13-3-31 13:06 |只看該作者

回覆:寵物骨灰放哪裡?

我撒咗落海,嗰個海旁係佢最鍾意去嘅地方。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo