自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 88650

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


1#
發表於 13-4-3 15:39 |只看該作者
依家坐東鐵, 真係成6成都係B6, 雖然好多都鍾意上車就爭位坐, 又在車上開大又開細, 不過我親身都試過幾次有B6讓座.

前幾日就試過一次有個拎哂行李既普通話阿叔叫我地坐, 不過我仔都成4歲識行識企又唔係搭長途, 所以佢叫我地坐, 我都話唔駛啦, 由得阿仔扶住柱企.
突然間諗起, 如果個個B6都係咁有禮, 我地既予盾真係會少好多


子爵府

積分: 14016


2#
發表於 13-4-3 15:53 |只看該作者
回覆 goo_littlebb 的帖子

我經常在上海, 有時都會坐地鐵出入, 眼見佢地係好鍾意爭位坐, 但讓坐予有需要人士的情況也經常見到。另外, 地鐵一排坐6人, 但佢地好多時會坐7人, 大家都唔會介意, 覺得好正常嘅事。


珊瑚宮

積分: 117089

+3金熱血 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


3#
發表於 13-4-3 16:01 |只看該作者

回覆:都會有讓座既B6

唔關種族事,大肚﹑年老﹑抱B都應該讓的~

全力支持捐血行動~
Blood for Life 熱血使命 @ fb


珊瑚宮

積分: 117089

+3金熱血 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


4#
發表於 13-4-3 16:03 |只看該作者

引用:唔關種族事,大肚﹑年老﹑抱B都應該讓的~

原帖由 Yubi.T 於 13-04-03 發表
唔關種族事,大肚﹑年老﹑抱B都應該讓的~
我試過輕鐵都俾個老人家讓,我抱b,但唔好意思坐


全力支持捐血行動~
Blood for Life 熱血使命 @ fb


公爵府

積分: 25021

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 13-4-3 16:33 |只看該作者
早幾日去完廸廸尼坐港鐵, 雖然多B6, 但上車後好快有個B6男人讓位俾我坐


珍珠宮

積分: 43823

熱血金章 睛靈勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 13-4-3 17:07 |只看該作者
咁我都識啲 b6 朋友 / 同事對人好好既,
不能一概而論 ~~
最簡潔的一個抱擁, 也覺熱烘


水晶宮

積分: 72233

玩具勳章


7#
發表於 13-4-3 17:10 |只看該作者
本帖最後由 #Onon. 於 13-4-3 17:10 編輯

咩地方都有好,有壞架
我要正能量!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo