自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7865

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 13-4-8 18:16 |只看該作者
BB面上有濕疹,請問係咪唔可以成日抹面?我一日會幫BB用濕疹膏搽面3,4次,搽之前用金銀花水抹面,是否濕水次數過多?


珍珠宮

積分: 45160


2#
發表於 13-4-8 22:42 |只看該作者
濕疹唔好成日濕水~
搽左 cream 就得架啦~

早, 晚一次咯~


男爵府

積分: 7865

畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 13-4-8 23:55 |只看該作者

引用:濕疹唔好成日濕水~搽左+cream+就得架啦~早,

原帖由 jolly_bear 於 13-04-08 發表
濕疹唔好成日濕水~
搽左 cream 就得架啦~
我成日濕水抹BB面,唔怪得佢咁可憐啦




大宅

積分: 4602


4#
發表於 13-4-8 23:59 |只看該作者

回覆:tiramisui 的帖子

抹走左啲保護層





珍珠宮

積分: 45160


5#
發表於 13-4-9 06:41 |只看該作者

回覆:tiramisui 的帖子

你用邊隻濕疹膏?

用 physiogel ai cream, 搽幾日應該都消到,呢隻無藥性,安全。
或者搽豬油膏,去屈記萬零問藥劑師。

千祈唔好搽類固醇,我塊面搽左4-5年類固醇,搞到嚴重敏感。


男爵府

積分: 7865

畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 13-4-9 07:07 |只看該作者

引用:你用邊隻濕疹膏? 用+physiogel+ai+cream,

原帖由 jolly_bear 於 13-04-09 發表
你用邊隻濕疹膏?

用 physiogel ai cream, 搽幾日應該都消到,呢隻無藥性,安全。
我囡未夠六個月,好似唔用得AI cream


珊瑚宮

積分: 118281


7#
發表於 13-4-9 07:32 |只看該作者

引用:BB面上有濕疹,請問係咪唔可以成日抹面?我

原帖由 tiramisui 於 13-04-08 發表
BB面上有濕疹,請問係咪唔可以成日抹面?我一日會幫BB用濕疹膏搽面3,4次,搽之前用金銀花水抹面,是否濕水 ...
係唔好用金銀花啦,好多草藥為咗唔生蟲,過程制過,會刺激皮膚。

清潔用清水,竅門係一定要用乾的全綿毛巾印乾爽,尤其係積濕位,眼口角,耳背頸摺。之後搽cream也不用太厚,薄薄一層已足夠。




男爵府

積分: 7865

畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 13-4-9 07:43 |只看該作者
wonderlulu 發表於 13-4-9 07:32
係唔好用金銀花啦,好多草藥為咗唔生蟲,過程制過,會刺激皮膚。

清潔用清水,竅門係 ...
多謝你的提醒~~


珍珠宮

積分: 48879


9#
發表於 13-4-9 07:47 |只看該作者

回覆:BB濕疹濕水問題

減少刺激皮膚,盡量少攪塊面,洗完面用AI cream搽一層薄薄最好。如處理得好,BB大少少有機會斷尾




珍珠宮

積分: 45160


10#
發表於 13-4-9 08:58 |只看該作者
回覆 tiramisui 的帖子

咁你搽豬油膏 (Eminent cream, 好似咁串)...或者凡士林啦~
無藥性, 安全 d~


伯爵府

積分: 18474


11#
發表於 13-4-9 09:41 |只看該作者

回覆:BB濕疹濕水問題

金銀花只會令皮膚越來越乾,其實一日沖一次涼已經夠,勤少少幫佢做保濕,買aqueous cream搽夠架喇,牌子野其實有好多成份會導致敏感架。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo