引用:女女學左兩年幾游水。而家老師話因為佢比較
原帖由 mandysio 於 13-04-09 發表
女女學左兩年幾游水。而家老師話因為佢比較易沉,係深水的地方先可以練好d.但女女好驚。佢因為掂唔到地。我 ...
有D小朋友係會好易沉,就算識游都未必浮到!可以的話由教練先扶去深水區適應左先,由淺水到深水,再深水去淺水!你女女暫時仲怕,有人響旁邊會令佢安心d
任何地方同樣的你,
有人把你抬得很高,
有人把你眨得很低,
有價值的東西,
只有在懂價值的人面前才有價值!
不要管別人怎麼看,
關鍵是自己怎樣看自己~