跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18669

畀面勳章


1#
發表於 13-4-10 14:06 |只看該作者
本帖最後由 cheechi 於 13-4-17 15:58 編輯

已解決~
Thanks!


珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


2#
發表於 13-4-10 21:46 |只看該作者

引用:+本帖最後由+cheechi+於+13-4-10+14:14+編

原帖由 cheechi 於 13-04-10 發表
本帖最後由 cheechi 於 13-4-10 14:14 編輯

我男友係美國公民, 我地打算今年結婚呀~~ 因男友父母兄妹都 ...
唔會,有d 人會結左婚留低申請綠卡




男爵府

積分: 8031


3#
發表於 13-4-10 22:04 |只看該作者
無問題,去美國旅行兼結婚大有人在。
世俗艱難,相互體諒就好


大宅

積分: 4115


4#
發表於 13-4-16 22:28 |只看該作者

回覆:cheechi 的帖子

用旅遊visa 係紐約註冊是冇問題的。況且你註冊完會返香港。只要沒有超過逗留限期走就沒有問題的。





伯爵府

積分: 18669

畀面勳章


5#
發表於 13-4-17 09:20 |只看該作者

回覆:係美國註冊結婚

thanks all




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo