2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 370


1#
發表於 13-4-11 11:04 |只看該作者
如題


大宅

積分: 1078


2#
發表於 13-4-11 11:42 |只看該作者

回覆:點樣幫BB清理鼻孔?

用清潔綿塊濕少少水初成細綿條,好似綿 花棒的粗度,但一定唔好用綿花棉,以防差手篤到bb有危險,然後將細綿條慢慢伸入鼻清潔。




別墅

積分: 546


3#
發表於 13-4-11 11:53 |只看該作者

引用:用清潔綿塊濕少少水初成細綿條,好似綿+花

原帖由 PigSikDaBLo 於 13-04-11 發表
用清潔綿塊濕少少水初成細綿條,好似綿 花棒的粗度,但一定唔好用綿花棉,以防差手篤到bb有危險,然後將細 ...
我都係咁




大宅

積分: 3921


4#
發表於 13-4-11 12:11 |只看該作者

回覆:點樣幫BB清理鼻孔?

用紙巾撩鼻屎。沖涼就用棉花



男爵府

積分: 5210

2018復活節勳章


5#
發表於 13-4-11 15:16 |只看該作者

回覆:點樣幫BB清理鼻孔?

我就反而用紙巾吾得,只會越了越入,之前有媽咪介紹我去荷花買左夾,我覺得ok架
1365664582261.jpg


男爵府

積分: 5210

2018復活節勳章


6#
發表於 13-4-11 15:17 |只看該作者

引用:我就反而用紙巾吾得,只會越了越入,之前有

原帖由 lamemily 於 13-04-11 發表
我就反而用紙巾吾得,只會越了越入,之前有媽咪介紹我去荷花買左夾,我覺得ok架
你睇下剛剛成功了左一大舊《我都有買吸鼻器,但結論係把鬼》
1365664614756.jpg


複式洋房

積分: 370


7#
發表於 13-4-11 17:44 |只看該作者
本帖最後由 fifipanda 於 13-4-11 17:54 編輯

回覆 lamemily 的帖子

waaa~好厲害啊~吾會有危險?好似好難~~
本來想買吸鼻器,但似乎大家都覺得無用~


大宅

積分: 1339


8#
發表於 13-4-11 18:10 |只看該作者

回覆:fifipanda 的帖子

我有吸鼻器但未用,因為次次紙巾都work




男爵府

積分: 5210

2018復活節勳章


9#
發表於 13-4-11 18:19 |只看該作者

引用:回覆+lamemily+的帖子waaa~好厲害啊~吾

原帖由 fifipanda 於 13-04-11 發表
本帖最後由 fifipanda 於 13-4-11 17:54 編輯

回覆 lamemily 的帖子
小心使用,熟能生巧!你可以等佢訓左先夾!用食指同手指頭控制個夾,仲剩番三隻手指可以放響佢塊對落下巴位抬住《等隻手吾會向前推》。。。。。希望你明我講乜


男爵府

積分: 5210

2018復活節勳章


10#
發表於 13-4-11 18:20 |只看該作者

引用:我有吸鼻器但未用,因為次次紙巾都work +

原帖由 tongyuen001 於 13-04-11 發表
我有吸鼻器但未用,因為次次紙巾都work
我個吸鼻器買左返來用吾到,依家已經比我掉埋一邊


複式洋房

積分: 461


11#
發表於 13-4-17 22:44 |只看該作者
如果BB個頭不停咁郁..點算??
BB出世咁耐都未幫佢清理過鼻屎


男爵府

積分: 5210

2018復活節勳章


12#
發表於 13-4-18 08:12 |只看該作者

引用:如果BB個頭不停咁郁..點算??BB出世咁耐都未

原帖由 wingwing42 於 13-04-17 發表
如果BB個頭不停咁郁..點算??
BB出世咁耐都未幫佢清理過鼻屎
你可以等佢訓左先架嘛


大宅

積分: 1351


13#
發表於 13-4-18 15:07 |只看該作者

回覆:點樣幫BB清理鼻孔?

吸鼻器我覺得系用來吸鼻水,吾系鼻屎


複式洋房

積分: 461


14#
發表於 13-4-18 19:05 |只看該作者
回覆 lamemily 的帖子

我個仔好易醒-.-


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo