懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4473

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 13-4-13 12:31 |只看該作者
想知道你哋大概幾耐到feel到BB响入面打功夫呢?


禁止訪問

積分: 3525


2#
發表於 13-4-13 12:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15708


3#
發表於 13-4-13 12:43 |只看該作者
回覆 kwkm 的帖子

17週感覺到佢"游水"
現在31週了,天天好似打仗咁,已經cut down on 甜野


複式洋房

積分: 187


4#
發表於 13-4-13 12:54 |只看該作者

回覆:請問各位媽媽,你哋大概幾多個月Feel到BB踢你哋呢?

第一胎,19週開始feel到,現在21w,feel 到佢好活潑





大宅

積分: 2943


5#
發表於 13-4-13 16:59 |只看該作者
大約四個月啦.


大宅

積分: 4473

畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 13-4-13 18:04 |只看該作者

引用:回覆+kwkm+的帖子 我喺18wk就feel+到,+之

原帖由 Sfleung0721 於 13-04-13 發表
回覆 kwkm 的帖子

我喺18wk就feel 到, 之後仲越嚟越勁, 日日都起飛腳. 不過佢唔踢我會 ...
哈哈,咁活潑呀


大宅

積分: 4473

畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 13-4-13 18:05 |只看該作者

引用:第一胎,19週開始feel到,現在21w,feel+到

原帖由 Pigcolate 於 13-04-13 發表
第一胎,19週開始feel到,現在21w,feel 到佢好活潑
咁我有排等喇


大宅

積分: 4473

畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 13-4-13 18:07 |只看該作者

引用:回覆+kwkm+的帖子 17週感覺到佢"游水"現在

原帖由 pandaforever 於 13-04-13 發表
回覆 kwkm 的帖子

17週感覺到佢"游水"
咁你好快可以同BB見面喇!!


大宅

積分: 1925


9#
發表於 13-4-13 18:16 |只看該作者
我17wk feel到


男爵府

積分: 5529


10#
發表於 13-4-13 18:33 |只看該作者

回覆:請問各位媽媽,你哋大概幾多個月Feel到BB踢你哋呢?

我20週幾feel到 但唔明顯


禁止訪問

積分: 3525


11#
發表於 13-4-13 18:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1042

BK Milk勳章


12#
發表於 13-4-13 20:30 |只看該作者

回覆:請問各位媽媽,你哋大概幾多個月Feel到BB踢你哋呢?

我都係17w已經感覺到郁郁下,現在18w日日都感覺到郁郁下




大宅

積分: 3482


13#
發表於 13-4-13 20:34 |只看該作者

回覆:請問各位媽媽,你哋大概幾多個月Feel到BB踢你哋呢?

16w. 好似How門咁




大宅

積分: 2395


14#
發表於 13-4-13 21:07 |只看該作者
18w,佢係個肚到鐘意抓我肚皮,佢而家出左世都係鐘意抓呢個動作,例如自己既面,激死我,兩日要剪一次手甲


大宅

積分: 4473

畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 13-4-13 22:12 |只看該作者

引用:16w.+好似How門咁 +

原帖由 butterflyk 於 13-04-13 發表
16w. 好似How門咁
哈哈,咁得意!


大宅

積分: 4473

畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 13-4-13 22:13 |只看該作者

引用:18w,佢係個肚到鐘意抓我肚皮,佢而家出左

原帖由 Tangbee11298 於 13-04-13 發表
18w,佢係個肚到鐘意抓我肚皮,佢而家出左世都係鐘意抓呢個動作,例如自己既面,激死我,兩 ...
哈哈,咁你咪成日都唔得閒

點評

Tangbee11298  都係架,見佢整損自己好肉赤  發表於 13-4-15 01:10


大宅

積分: 2041


17#
發表於 13-4-13 22:20 |只看該作者
16w開始,第一下就感覺到bb雙腳一係踢


大宅

積分: 1056

BK Milk勳章


18#
發表於 13-4-13 22:26 |只看該作者

回覆:請問各位媽媽,你哋大概幾多個月Feel到BB踢你哋呢?

我就真喺唔知佢踢我第一下喺幾時…我發現時都4個月了…17週左右feel到



囝囝3級跳(體重)~


子爵府

積分: 11243


19#
發表於 13-4-13 22:35 |只看該作者
Around 16-17week


別墅

積分: 547


20#
發表於 13-4-13 23:35 |只看該作者

回覆:請問各位媽媽,你哋大概幾多個月Feel到BB踢你哋呢?

20wk feel 到,第一胎!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo