論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 958


1#
發表於 13-4-19 10:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22869

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


2#
發表於 13-4-19 11:05 |只看該作者
現在請賓好貴,由八千至過萬都有,但海外賓現在出國已唔需要比大筆agent fee,來到唔洗還錢,我agent叫我唔好再請賓,因為唔洗還錢質素一定會比以前差,一定有好多旅遊賓來運桔


大宅

積分: 3555


3#
發表於 13-4-19 11:23 |只看該作者
我二月去請賓, 而家批咗啦, 但agent話3月23日以後到港的賓全部都要香港僱主俾agent費, 即係5500佢地agent費 + 1150 菲律賓強制性勞保 + 機票+驗身, 再加埋香港agent費要成11xxx! 痴線架! 最慘我有b舊工人又話要返鄉下... 我而家真係想cance個賓唔要呀! 但係完約工人又係咁衰, 揀野做又成日跳槽... 而家都唔知點算!


侯爵府

積分: 22869

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


4#
發表於 13-4-19 12:05 |只看該作者
本帖最後由 HappyDay2008 於 13-4-19 12:05 編輯
catfung 發表於 13-4-19 11:23
我二月去請賓, 而家批咗啦, 但agent話3月23日以後到港的賓全部都要香港僱主俾agent費, 即係5500佢地agent費 ...

就算海外果個來到,一陣一個星期同妳講唔撈,妳都無佢符喎,仲要出機票比佢走,真係請佢來旅行咩。現在請海外賓好冒險,轉用印印吧!

點評

conniepopo  totally agree  發表於 13-4-19 12:29


大宅

積分: 3555


5#
發表於 13-4-19 12:26 |只看該作者
回覆 HappyDay2008 的帖子

當初請菲係因為agent話完全無印, 就算幫你搵到一個, 都唔肯定佢最終黎到香港

我又唔想請完約工人, 個個又揀又成日話唔做... 所以先搵菲

而家我感覺係佢要香港僱主full pay既條例好似求求其其地通過咗, 無理由香港agent同僱主會唔嘈, 可能無幾耐又有變數, 同埋我地要承担咁多風險太唔公平, 俾錢俾得唔順氣...

我剛剛chok我而家個印印, 原來佢又喺香港搵緊僱主, 佢只係想返去印尼一個月, 搞埋d手尾就再黎香港搵錢... 佢話最初真係唸住返咗印尼唔再去香港做野, 後來佢同老公鬧大交, 佢都唔想再留喺印尼, 所以先決定再喺香港搵野做... 但又見我地已經搵agent 請新工人所以無開口問我地會唔會請返佢.... 唔知信吾信得過呢....


禁止訪問

積分: 18


6#
發表於 13-4-20 11:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20453

MommyPanel勳章


7#
發表於 13-4-20 12:05 |只看該作者

引用:我用開果間,收得平,佢地又會跟進!!信得過~~

原帖由 yandyca 於 13-04-20 發表
我用開果間,收得平,佢地又會跟進!!信得過~~
似打手



點評

chunsamyuen  係擺明agent啦!! 勿用~~  發表於 13-4-20 12:50


禁止訪問

積分: 18


8#
發表於 13-4-20 13:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1375


9#
發表於 13-4-20 14:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yandyca+於+13-04-20+發表我

原帖由 vevenuc 於 13-04-20 發表
似打手
我都覺,加上佢淨係回覆請工人嘅帖啫,仲要係新會員


侯爵府

積分: 20453

MommyPanel勳章


10#
發表於 13-4-20 15:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+vevenuc+於+13-04-20+發表似

原帖由 BabyWinky 於 13-04-20 發表
我都覺,加上佢淨係回覆請工人嘅帖啫,仲要係新會員
Yes! 大家要留意!




大宅

積分: 1406


11#
發表於 13-4-22 17:43 |只看該作者
我問個些agent, 絕不是菲就一定要比5000. 是看工會的. 如果那間agent請工人是under某些工會, 便要比. 有些agent只是從中抽水.
就算立法菲不用比agent fee, agent 仍可用training fee 的reason收菲錢. 不一定轉價employer. 我問過好多間都話不用收. 小心比agent 騙


大宅

積分: 2069


12#
發表於 13-4-22 23:49 |只看該作者
回覆 fufu17 的帖子

我嗰間話要收叫我唔好唸菲菲同本地,淨係俾啲海外印你哋簡
仲信唔信得過呢…


侯爵府

積分: 24931

最關心BB問題熱投勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 13-4-22 23:59 |只看該作者

回覆:請新賓賓, 手續費幾多

我今日請左個菲,一萬


大宅

積分: 1884

陪月勳章


14#
發表於 13-4-23 09:43 |只看該作者

回覆:請新賓賓, 手續費幾多? 計計埋埋係咪要$9000?

我噚日問佐,6800喎




大宅

積分: 1406


15#
發表於 13-4-23 15:51 |只看該作者
我剛簽約 5900 (佢話絕不收那5000)
另一間就8700


大宅

積分: 1261

畀面勳章


16#
發表於 13-4-24 16:29 |只看該作者

回覆:請新賓賓, 手續費幾多

我前排都簽左約,海外賓$8000


珍珠宮

積分: 42541


17#
發表於 13-4-24 22:21 |只看該作者
HappyDay2008 發表於 13-4-19 12:05
就算海外果個來到,一陣一個星期同妳講唔撈,妳都無佢符喎,仲要出機票比佢走,真係請佢來旅行咩。現在請海外 ...
印印會否都一樣,做一陣就辭職?請印印,是否海外比現成的好?


侯爵府

積分: 22869

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


18#
發表於 13-4-25 07:04 |只看該作者

引用:Quote:HappyDay2008+發表於+13-4-19+12:05+

原帖由 Minnie2010 於 13-04-24 發表
印印會否都一樣,做一陣就辭職?請印印,是否海外比現成的好?
海外印現在來到香港仍要還六至七個月錢,無咁容易一到就話唔撈。




別墅

積分: 884


19#
發表於 13-4-25 10:10 |只看該作者
我剛問左一間AGENT佢收 5400 已包機票,菲政府費用,
佢話前排菲政府冇啦啦講話唔可以收姐姐AGENT FEE要轉介比僱主,
HK僱主冇心理準備個個唔請啦.呢個星期菲GOV又同返D AGENT講可以收返姐姐喎,
究竟邊個先係真呀??


大宅

積分: 3555


20#
發表於 13-4-25 15:55 |只看該作者
回覆 小Q寶 的帖子

菲律賓政府講野無句真, 無制度亂咁黎. 佢話agent費要轉介香港僱主, 咁大件事, 無公佈無記者會, 香港勞工處同海外僱傭協會又係完全無反應.. 好難想像依個情況竟然會在一向好有制度既香港發生!

依件事我覺得睇下最終邊個頂唔住就邊個贏, 我地最無辜做哂犠牲者. 其實一下子agent fee加成倍真係無理由無人投訴, 你當香港僱主係傻仔咩. 再講d 賓一個仙都唔駛俾就黎到香港, 有無咁著數既事呀, 每個月4000人工袋袋平安, 一個仙都唔駛還? 我唔信果邊agent會咁順攤囉...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo