嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1242


1#
發表於 13-4-26 02:46 |只看該作者
如題




翡翠宮

積分: 94880


2#
發表於 13-4-26 17:52 |只看該作者
點解咁問?但系經常系咁整嘅咼...


翡翠宮

積分: 87411


3#
發表於 13-4-26 19:27 |只看該作者

回覆:點解唔好用攪拌機整果汁或整碎熟的食物呢?

有人話唔好用


大宅

積分: 1205


4#
發表於 13-4-26 19:32 |只看該作者

回覆:點解唔好用攪拌機整果汁或整碎熟的食物呢?

我都係咁整,有問題嗎?



複式洋房

積分: 224


5#
發表於 13-4-26 21:53 |只看該作者
我都有試過無問題


大宅

積分: 4622


6#
發表於 13-4-26 22:40 |只看該作者

回覆:點解唔好用攪拌機整果汁或整碎熟的食物呢?

因為會打斷哂蔬果既纖維。




翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


7#
發表於 13-4-27 11:22 |只看該作者
可以吖!有時覺得要洗攪伴機麻煩,就用刀剁碎D菜葉。


子爵府

積分: 14819


8#
發表於 13-4-27 11:25 |只看該作者

回覆:clemencebaby 的帖子

果汁用來飲的,纖維短一點好正常。

用來食的果蓉,六個月時用攪拌機整,八九個月已改用磨板,十個月時可以自己用牙咬。


水晶宮

積分: 59284


9#
發表於 13-4-27 14:33 |只看該作者
可能會破壞水果嘅纖維同令啲肉冇乜口感~~


別墅

積分: 920


10#
發表於 13-4-27 16:27 |只看該作者

回覆:點解唔好用攪拌機整果汁或整碎熟的食物呢?

好似話會流失食物的維他命




珍珠宮

積分: 40133


11#
發表於 13-4-27 22:30 |只看該作者
應該系攪拌機破壞左好多營養素。


大宅

積分: 1242


12#
發表於 13-4-29 00:28 |只看該作者

回覆:點解唔好用攪拌機整果汁或整碎熟的食物呢?

原來如此




大宅

積分: 3591


13#
發表於 13-4-29 06:13 |只看該作者

引用:果汁用來飲的,纖維短一點好正常。用來食的

原帖由 Potato001 於 13-04-27 發表
果汁用來飲的,纖維短一點好正常。

用來食的果蓉,六個月時用攪拌機整,八九個月已改用磨板,十個月時可以 ...
八個月有牙可以用磨板嗎?




珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 13-5-9 00:42 |只看該作者

回覆:點解唔好用攪拌機整果汁或整碎熟的食物呢?

營養師話無問題




大宅

積分: 1242


15#
發表於 13-5-9 22:07 |只看該作者

引用:營養師話無問題 +

原帖由 carmenyan206 於 13-05-09 發表
營養師話無問題
我反而怕攪了好多風,BB食了多肚風




珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 13-5-10 09:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+carmenyan206+於+13-05-09+發

原帖由 Wau 於 13-05-09 發表
我反而怕攪了好多風,BB食了多肚風
咁真係唔知了。因為營養師係西化 唔講風呢樣野


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo