論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3912


1#
發表於 13-4-30 00:52 |只看該作者
海外姐明天第一日來港,但1/5係勞工假是否一定要佢放?佢人生路不熟,又冇錢!咁點?




別墅

積分: 787


2#
發表於 13-4-30 00:59 |只看該作者

回覆:姐姐明天到,1/5是否要放假?

頭三個月嘅勞工假係無薪假,佢要放係要扣返錢的,仲有要返六日工先有一天例假啊!


男爵府

積分: 5370

畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 13-4-30 04:21 |只看該作者

回覆:姐姐明天到,1/5是否要放假?

同 agent 講5月2號先入屋!


大宅

積分: 2405


4#
發表於 13-4-30 10:14 |只看該作者
頭三個月是沒有勞工假放的,所以5月1日你可照叫佢上工的。


子爵府

積分: 14749


5#
發表於 13-4-30 10:39 |只看該作者

回覆:姐姐明天到,1/5是否要放假?

係無有薪勞工假,唔係無假,佢可以返工,你照出糧,亦可唔返,扣一日糧,你再唔識計,就叫agent幫你計!


男爵府

積分: 5048


6#
發表於 13-4-30 10:49 |只看該作者

引用:頭三個月是沒有勞工假放的,所以5月1日你可

原帖由 decmama 於 13-04-30 發表
頭三個月是沒有勞工假放的,所以5月1日你可照叫佢上工的。
錯! 所有僱員,不論為僱主服務多久都可享法定假日,分別只是頭3個月係無薪,足3個月才是有薪法定假日。僱主一定要俾工人放法定假。由於首3個月法定假屬無薪,僱主可以在傭工月薪扣回該日薪金。 如果你唔俾佢放法定假,然後又話…咁我唔扣番人工咪得囉…係完全錯哂,咁做即係補錢要工人法定假開工,你自己睇…
**********************
问4.7 若佣工同意,我可否以额外补薪代替发放法定假日给他/她?
答 不可以。雇主不得以款项代替发放法定假日给佣工。
雇主如违反上述规定,可被检控,一经定罪,可被罚款港币5万元。



My little Son


禁止訪問

積分: 795


7#
發表於 13-4-30 10:50 |只看該作者

回覆:姐姐明天到,1/5是否要放假?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5048


8#
發表於 13-4-30 10:59 |只看該作者

引用:我個妹琴日到,又係有呢個問題,但我睇過勞

原帖由 kbac 於 13-04-30 發表
我個妹琴日到,又係有呢個問題,但我睇過勞工例,似乎係講緊佢地有薪無薪,佢地都係要放?




...
係,僱主一定要俾僱員放法定假。
可以安排調假,但點都係"放",亦不能以錢代法定假。



My little Son


大宅

積分: 3151

BK Milk勳章


9#
發表於 13-4-30 11:01 |只看該作者
遲一日先入屋 law
[img align=right]http://b3.lilypie.com/6jN8p8.png

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo