烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2459


1#
發表於 13-5-5 18:43 |只看該作者
如果晚上10,11點周P仔第一次發酵完,之後就立即排氣,整造型,跟著就放入雪櫃第二次低温發酵,明天6,7點就拿出來回温,烤焗,請問第二次低温發酵只留在雪櫃6,7小時,足夠嗎?


大宅

積分: 2548


2#
發表於 13-5-5 18:50 |只看該作者

回覆:過夜發酵

我自己會做9小時以上。


大宅

積分: 2459


3#
發表於 13-5-5 19:33 |只看該作者

回覆:方如 的帖子

咁我唔夠畤時間,係咪可以第二次發酵放係室溫一会?咁放幾耐好?


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo