嬰兒食譜

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 536


1#
發表於 13-5-6 12:43 |只看該作者
Bb差不多一歲,有六隻牙,最近不肯吃粥,反而很喜歡吃白飯及淨餸!可以吃爛飯代粥嗎?


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 13-5-6 18:22 |只看該作者
一歲已經可以食爛飯, 甚至白飯都得.


珍珠宮

積分: 35821


3#
發表於 13-5-6 21:17 |只看該作者
可以食得!爛飯仲比粥定肚!所以分量唔需一次喂太多


翡翠宮

積分: 94880


4#
發表於 13-5-6 21:32 |只看該作者
可以架喇,如果跟大人食飯嘅,記得要俾清淡D餸


大宅

積分: 1359


5#
發表於 13-5-7 16:42 |只看該作者

引用:Bb差不多一歲,有六隻牙,最近不肯吃粥,反

原帖由 sspro 於 13-05-06 發表
Bb差不多一歲,有六隻牙,最近不肯吃粥,反而很喜歡吃白飯及淨餸!可以吃爛飯代粥嗎?

...
我仔又係差唔多一歲。佢近排唔多鐘意食粥。我有時夜晚比淋淋地既飯比佢食。佢都可以食到半碗。


大宅

積分: 1898


6#
發表於 13-5-7 17:02 |只看該作者
回覆 katy_katy_katy 的帖子

我個仔粥就吾系好食次次都系半碗,糊仔加奶開給距食就鐘意。我晩晚10鐘就開大半碗給距食,食左就訓!甘好吾好加??


公爵府

積分: 26124

有「營」勳章 叻叻勳章


7#
發表於 13-5-7 22:34 |只看該作者
BB接受到就OK.


大宅

積分: 1359


8#
發表於 13-5-8 09:41 |只看該作者

回覆:ying1234578@QQ 的帖子

臨瞓最好飲剩奶會好d。等佢腸胃休息下。


大宅

積分: 1898


9#
發表於 13-5-8 11:23 |只看該作者
回覆 katy_katy_katy 的帖子

距吾用奶樽加,我要用羹喂給BB食。好多 時會逐,不停咳咳,加D糊糊就好D。


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


10#
發表於 13-5-8 11:34 |只看該作者
可以喇,我果個都系鐘意食飯多D。


珍珠宮

積分: 40133


11#
發表於 13-5-8 13:16 |只看該作者
1歲可以開始慢慢試食爛飯。


大宅

積分: 1359


12#
發表於 13-5-8 18:09 |只看該作者

回覆:ying1234578@QQ 的帖子

你bb幾大啊?你意思係用奶樽飲奶會咳咳?


大宅

積分: 1898


13#
發表於 13-5-8 22:53 |只看該作者
回覆 katy_katy_katy 的帖子

吾系,我系食人奶的,只B吾食奶 樽,有時我給D奶粉距飲,要用梗,距飲得吾系甘好就咳!


大宅

積分: 1359


14#
發表於 13-5-8 23:08 |只看該作者

回覆:ying1234578@QQ 的帖子

哦。我仔都係。飲湯飲水一定要用匙。佢每次飲十啖總有兩啖'逐逐'既.不過飲奶就肯奶樽。


大宅

積分: 1898


15#
發表於 13-5-8 23:12 |只看該作者
回覆 katy_katy_katy 的帖子

來幾日日成 日都周圍咬人咬野,紙都食。你 仔幾大啦 !


大宅

積分: 1359


16#
發表於 13-5-9 09:40 |只看該作者

回覆:ying1234578@QQ 的帖子

我仔十一個月啊^^你bb呢?我仔見到咩就咬咩。


大宅

積分: 1898


17#
發表於 13-5-9 11:50 |只看該作者
回覆 katy_katy_katy 的帖子

一样


大宅

積分: 1359


18#
發表於 13-5-9 12:05 |只看該作者

回覆:ying1234578@QQ 的帖子

六月b^^


禁止訪問

積分: 130


19#
發表於 13-5-9 12:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1898


20#
發表於 13-5-9 16:09 |只看該作者
回覆 katy_katy_katy 的帖子

11個月BB。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo