自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3249


1#
發表於 13-5-9 09:37 |只看該作者
如題




公爵府

積分: 25051

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 13-5-9 09:42 |只看該作者

回覆:流產咗最快幾時可以再懷孕?

最快都起碼半年以上啦要同生完好似坐月一樣咁養好身子,最好唔好濕水吹風會入風嫁,飲雞酒食薑飯,成個月休息訓好takecare

~大bb揍住兩個可愛的小bb~超辛苦但好富足^^~
~祝願每個人都有開心快樂既人生~
~記住甜酸苦辣是人生必須要走過的~


禁止訪問

積分: 42056


3#
發表於 13-5-9 09:49 |只看該作者

回覆:流產咗最快幾時可以再懷孕?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 94015

減齡達人勳章


4#
發表於 13-5-9 09:52 |只看該作者

回覆:流產咗最快幾時可以再懷孕?

唔好心急啦,呢啲急唔嚟,最緊要養返好個身子。我某年九月小產,第二年二月就有返,期間食補品睇中醫戒凍飲寒涼野。



男爵府

積分: 5658


5#
發表於 13-5-9 10:01 |只看該作者
要睇係幾多週小產, 自然流出?塞藥?吸宮?定係手術而決定㗎喎。當然最好就係覆診時問醫生啦! 

我自己果時係7月自然流出, 醫生話等一次period過咗 就可以再試, 10月再有BB, 之後7月健康出世。


大宅

積分: 3249


6#
發表於 13-5-9 10:03 |只看該作者

引用:要睇係幾多週小產,+自然流出?塞藥?吸宮?

原帖由 iLoveBBW 於 13-05-09 發表
要睇係幾多週小產, 自然流出?塞藥?吸宮?定係手術而決定㗎喎。當然最好就係覆診時問醫生啦! 

我自己果 ...
係自然流產,只有6week




子爵府

積分: 10053


7#
發表於 13-5-9 10:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+iLoveBBW+於+13-05-09+發表要

原帖由 Elfinkit 於 13-05-09 發表
係自然流產,只有6week
我上年1月尾2月頭自然流出,4月再bingo
12月阿仔健康出世


珍珠宮

積分: 47032

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


8#
發表於 13-5-9 10:10 |只看該作者
2,3次M之後.


男爵府

積分: 8251


9#
發表於 13-5-9 10:12 |只看該作者

回覆:流產咗最快幾時可以再懷孕?

請問你地小產後既經期會否同之前唔同?


男爵府

積分: 5658


10#
發表於 13-5-9 12:52 |只看該作者
回覆 Elfinkit 的帖子

以我自己同朋友經驗,6 week 自然流出,應該等一次正常period之後 就可以再試,不過都係果句最保驗打番去問醫生。


男爵府

積分: 5658


11#
發表於 13-5-9 12:53 |只看該作者
回覆 chairhair 的帖子

我冇唔同,同以前一樣。


大宅

積分: 3249


12#
發表於 13-5-9 12:55 |只看該作者

引用:回覆+Elfinkit+的帖子以我自己同朋友經驗,

原帖由 iLoveBBW 於 13-05-09 發表
回覆 Elfinkit 的帖子

以我自己同朋友經驗,6 week 自然流出,應該等一次正常period之後 就可以再試,不過 ...
咁你地嗰時有冇好似坐月咁補呀?我家四大長老都話要喎




侯爵府

積分: 21294


13#
發表於 13-5-9 12:57 |只看該作者

回覆:Elfinkit 的帖子

我2月中小產,食中藥調理,同年9月bingo, 第二年5月阿仔出世!


侯爵府

積分: 21294


14#
發表於 13-5-9 12:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+iLoveBBW+於+13-05-09+發表回

原帖由 Elfinkit 於 13-05-09 發表
咁你地嗰時有冇好似坐月咁補呀?我家四大長老都話要喎
我用薑水沖涼,食中藥調理,無食補品!


男爵府

積分: 5658


15#
發表於 13-5-9 13:00 |只看該作者
回覆 Elfinkit 的帖子

我果時唔識又未同人講,乜都冇做,但我朋友就有小補再睇中醫調理。


男爵府

積分: 9426


16#
發表於 13-5-9 13:20 |只看該作者

回覆:流產咗最快幾時可以再懷孕?

我果陣時5月28做手術,8月1號發覺又有咗。


侯爵府

積分: 20754


17#
發表於 13-5-9 13:23 |只看該作者
我曾經小產 ( 5 WEEKS 自然流) 後不夠 2.5 個月就發現再有左, 當時好緊張, 怕子宮未OK 又有, 但最後都健康出世 !


珍珠宮

積分: 34110

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 13-5-9 13:39 |只看該作者
本帖最後由 晞玥 於 13-5-9 13:40 編輯

我隔左半年

myphoto.jpg (155.72 KB, 下載次數: 0)

myphoto.jpg


珍珠宮

積分: 34110

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 13-5-9 13:41 |只看該作者
嘩!!!咩事呀?做咩我個PO會無啦啦走左張相出黎?
我都冇貼過相,點解會咁架?好驚呀


翡翠宮

積分: 92566

2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


20#
發表於 13-5-9 13:43 |只看該作者
晞玥 發表於 13-5-9 13:41
嘩!!!咩事呀?做咩我個PO會無啦啦走左張相出黎?
我都冇貼過相,點解會咁架?好驚呀:scar ...

總有離別的時候

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo