開倉報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1649


1#
發表於 13-5-24 18:11 |只看該作者
麥兜在湾仔開倉,以為有新product!
點知又係舊貨多!新野得少少!
話要到書展先有新貨!早l知就唔去


子爵府

積分: 11030

認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


2#
發表於 13-5-24 18:50 |只看該作者

回覆:麥兜開倉

開倉當然舊貨多,我今次都無咩想買,所以唔去了




大宅

積分: 3679


3#
發表於 13-5-25 10:48 |只看該作者

引用:麥兜在湾仔開倉,以為有新product!+點知又

原帖由 katrina0905 於 13-05-24 發表
麥兜在湾仔開倉,以為有新product!
點知又係舊貨多!新野得少少!
話要到書展先有新貨!早l知就唔去
我以為會多新野添,聽你咁講都未必去了.... Thanks




大宅

積分: 2997


4#
發表於 13-5-29 11:33 |只看該作者
邊度呢?到幾時?


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo