自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2414


1#
發表於 13-5-27 08:54 |只看該作者
本帖最後由 elcowu 於 13-9-20 21:28 編輯

Del


侯爵府

積分: 21308


2#
發表於 13-5-27 08:59 |只看該作者
老人家係咁架啦, 好似啲阿媽, 乜都唔駛仔囡做, 鬧仔時就鬧佢地乜都唔識做...其實我對我C6都係咁, 唔捨得要佢做屋企嘢, 發脾4時又想話佢屋企啲嘢乜都唔知

算啦, 呻吓就算啦, 如果佢真係幫到手既咪由得佢威吓囉, 唔好放喺心. 好過有啲得把口幫你, 其實就阻住, 仲要講到無咗佢唔得咁.....


大宅

積分: 2034


3#
發表於 13-5-27 09:00 |只看該作者

回覆:唉,真心覺得好煩

吾洗甘怒氣....裝個cam 係屋企睇住,米知道BB 全日做過咩...


寶石宮

積分: 434341

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 13-5-27 09:04 |只看該作者
唔緊要啦, 有99幫手睇下都係好事~


伯爵府

積分: 19955

想生BB熱投


5#
發表於 13-5-27 09:05 |只看該作者

引用:我請左工人幫我湊BB。我奶奶由BB出世開始都

原帖由 elcowu 於 13-05-27 發表
我請左工人幫我湊BB。我奶奶由BB出世開始都會每日去我屋企,因為佢怕我地唔識安排BB嘅飲食,即使我地每日返 ...
西蘭花都唔食得?



I am Agent P


珍珠宮

積分: 48912

馬年勳章 畀面勳章


6#
發表於 13-5-27 09:10 |只看該作者
bb 幾大?
平時奶奶係個咩人,講唔講得聽,搵日大家平心靜氣坐低傾下,同放多啲講關於bb 雜誌係當眼處,等佢自己睇下……
咁細個就咩都唔俾佢食,佢將來係唔會鍾意食野,到時就煩

龍鳳媽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo