家事百科

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   50


伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1#
發表於 13-5-28 09:24 |只看該作者
本帖最後由 wong2323 於 13-8-27 19:59 編輯

在10年中, 今次係第三次裝修
03一次,09一次, 今年又一次
加加埋埋, 都可以做首期了.....

之前2次, 都係搵DESIGN公司做傢俱連裝修,
話好貴又唔係, 好平都唔係
今次決定搵街坊師傅(朋友介紹, 之前都介紹過俾人同幫我油油)做裝修

做傢俱, 本來一直都想返大陸做,
但行街搵人係咁而DESIGN間屋時(即係去DESIGN公司問下佢地會點DESIGN, 從而俾D IDEA自己)
入左一間叫NOxWxxD既公司
佢地既E0(無甲荃) 板同個"教"好吸引我, 問落如果做OVER 6萬就有25% OFF (為起1800一呎,原價2400)
所以就決定搵佢地做傢俱
返家上網睇過, 有D人話黑店, 但我自己覺得
咁大間來講, 都唔算太多差評, 自己度緊D SIZE, 應該無問題既
(而且上次做傢俱個間公司, DISCOUNT左都要2000蚊....仲要唔係E0板)

而廚櫃同廁所櫃就返左大陸做, 因為搵埋NOxWxxD實在太貴了

版主示:
為免宣傳,請勿post店舖全名,敬請大家合作,謝謝!




點評

333s  換屋 or 同一間樓  發表於 13-7-18 08:31
333s  第三次裝修...豐富經驗. 愈整愈好.  發表於 13-7-18 08:30


伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2#
發表於 13-5-28 09:27 |只看該作者

回覆:搬家的準備.......裝修,做傢俱....

未裝修前
myphoto.jpg



點評

333s  冷氣左方 故宮式, 有何功能?  發表於 13-7-18 08:33


大宅

積分: 1909


3#
發表於 13-5-30 09:33 |只看該作者

回覆:搬家的準備.......裝修,做傢俱....

等相,等評语.......


伯爵府

積分: 17386

2024年龍年勳章 2018復活節勳章


4#
發表於 13-5-30 10:53 |只看該作者
我家都要重新做過廚櫃同廁所櫃,請問如何返大陸做,可以比些資料我嗎?thanks

點評

333s  裝修基本法 廚房同廁所  發表於 13-7-18 08:33


伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 13-5-30 11:11 |只看該作者
phchan 發表於 13-5-30 10:53
我家都要重新做過廚櫃同廁所櫃,請問如何返大陸做,可以比些資料我嗎?thanks ...
我上網SEARCH過
五方家居裝飾材料廣場(深圳) 比較多人搵"嘉怡廚櫃"
因為有鋪係香港TKO
我都搵左佢地做 (我無問其他店)
決定左做水晶面, RMB1580 一米 (上櫃+下櫃+台面)
做櫃我覺得唔貴, 個運輸+裝工=櫃既一半有多既價錢..........
但網上無咩差評同香港有鋪
所以貴少少都安心D
<嘉怡廚櫃>
五方家居211號2樓C區045號



另廁所櫃都可以搵埋佢地整
不過我去左田貝路既家合居到訂
個價平過五方家居, 但要講價....

點評

phchan  thanks  發表於 13-5-30 11:45


珍珠宮

積分: 34102


6#
發表於 13-6-8 18:33 |只看該作者
等相,等評语.......


大宅

積分: 3827


7#
發表於 13-6-9 03:54 |只看該作者
回覆 crystalpui 的帖子

嘩!幸福的有錢人.......我就要自已落手落腳玩DIY翻新了

點評

emailee  DIY   發表於 13-10-30 11:31


大宅

積分: 1429


8#
發表於 13-6-9 10:25 |只看該作者

回覆:搬家的準備.......裝修,做傢俱....

十年內裝修三次,你都好有錢同時間!
等睇相


大宅

積分: 1065

畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 13-6-9 10:59 |只看該作者

回覆:搬家的準備.......裝修,做傢俱....

加油呀!裝修係好費神架!奸巴嗲


゜:。*。  ゜:。*。★  (o^∇^o)  開開心心過每一天  (≧∇≦)  ♪  ☆ ゜:。*。゜:。*。


伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


10#
發表於 13-6-10 09:02 |只看該作者
bb8886 發表於 13-6-9 10:25
十年內裝修三次,你都好有錢同時間!
等睇相

錢就唔多, 不過就真係好貴
加加埋埋我想最少有80萬.....唉......
上兩次我搵DESIGN公司攪埋
唔太煩

點評

333s  80万...做得首期了. 3次80万. 置多一層單位.  發表於 13-7-18 08:45


伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


11#
發表於 13-6-10 09:08 |只看該作者
本帖最後由 wong2323 於 13-8-27 20:00 編輯

我其實幾期待NxRWxxD的傢俱會點
因為網上有D差評
但跟我個DESIGNER同佢地既DISPLAY都幾好

另, 我裝修師傅係我街坊
唉,問心, 有少少後悔搵左佢裝
因為....佢係傳統師傅, 有D野, 佢唔識, 就話做唔到
上2次DESIGN公司, 拆左牆,用木起返, 中間整個空心位放TV BOX個D
我估呢個師傅一定做唔到
同埋有少少慢
之但係, 如果只做普通野, 佢都算平的

版主示:
為免宣傳,請勿post店舖全名,敬請大家合作,謝謝!


禁止訪問

積分: 33992

好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


12#
發表於 13-6-20 17:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 13-6-21 00:06 |只看該作者

回覆:搬家的準備.......裝修,做傢俱....

等睇相



愛 我 就 別 傷 害 我


子爵府

積分: 11254


14#
發表於 13-7-1 00:05 |只看該作者
回覆 crystalpui 的帖子

請問上大陸買野時點講價,因為我未試過
係咪要扮到對d物料好熟悉咁? 同埋通常講到平幾多? 50%off. 定再平d??
謝謝!


伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


15#
發表於 13-7-1 09:40 |只看該作者

引用:回覆+crystalpui+的帖子請問上大陸買野時點

原帖由 my_bride 於 13-07-01 發表
回覆 crystalpui 的帖子

請問上大陸買野時點講價,因為我未試過
我會係香港睇左先,返大陸再打個6〜7折,不過嘉怡係無得講價的




子爵府

積分: 11989


16#
發表於 13-7-1 10:19 |只看該作者
我昨天去了大陸定厨柜門,第一站去了寳安北路的美樂居,暫時順利定了柜鬥,下星期驗貨·番大陆最緊要貨比三家才决定,好像第二站田貝買浴室洗手盘,看中的开價三百五,还價二佰伍,唔肯要二百八,拉咗老公走,正隔離一模一樣.开價一百八,还一百伍成交.即時覚好彩,那家浴室用品價錢公道,又定埋浴室鏡.

點評

333s  寳安北路的美樂居定柜鬥. 田貝買浴室洗手盘. 浴室鏡. 沖涼用什么? 浴缶? 浴  發表於 13-7-18 08:57


子爵府

積分: 11254


17#
發表於 13-7-1 13:27 |只看該作者

回覆:crystalpui 的帖子

即是大陸標價的6~7折? 對嗎?

如果我想買磚,牆紙同浴缸等,應該去那個廣場呢?


伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


18#
發表於 13-7-1 20:33 |只看該作者

引用:即是大陸標價的6~7折?++對嗎?如果我想買磚

原帖由 my_bride 於 13-07-01 發表
即是大陸標價的6~7折? 對嗎?

如果我想買磚,牆紙同浴缸等,應該去那個廣場呢?
太寧路的五方家居或田貝四路家合居




伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


19#
發表於 13-7-1 20:34 |只看該作者

引用:即是大陸標價的6~7折?++對嗎?如果我想買磚

原帖由 my_bride 於 13-07-01 發表
即是大陸標價的6~7折? 對嗎?

如果我想買磚,牆紙同浴缸等,應該去那個廣場呢?
太寧路的五方家居或田貝四路家合居




大宅

積分: 4418


20#
發表於 13-7-3 01:54 |只看該作者

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo