親子旅遊

跳至

首頁
12

尾頁
   14


大宅

積分: 3407


1#
發表於 13-6-24 12:48 |只看該作者
請問有無人去大阪用過2日周遊卡??抵唔抵用???

可以去到泡麵發明紀念館&海遊館嗎???
如果有小朋友咁佢用咩??次次買飛???
小朋友幾大買車飛??

另外, 去神戶、京都、奈良有無D咩PASS岩用????


男爵府

積分: 5530


2#
發表於 13-6-24 16:02 |只看該作者
http://www.osaka-info.jp/osp/cht/ 自己睇啦~


大宅

積分: 3407


3#
發表於 13-6-25 07:34 |只看該作者

引用:+http://www.osaka-info.jp/osp/cht/++自己

原帖由 missvivi 於 13-06-24 發表
http://www.osaka-info.jp/osp/cht/ 自己睇啦~
Thanks


大宅

積分: 3407


4#
發表於 13-6-25 07:34 |只看該作者

回覆:大阪自由行交通一問

請問小朋友幾大買車飛??

另外, 去神戶、京都、奈良有無D咩PASS岩用????



翡翠宮

積分: 79621

母親節2025勳章 畀面勳章 大廚勳章


5#
發表於 13-6-25 07:50 |只看該作者

引用:請問有無人去大阪用過2日周遊卡??抵唔抵用?

原帖由 QQTAFFY 於 13-06-24 發表
請問有無人去大阪用過2日周遊卡??抵唔抵用???

可以去到泡麵發明紀念館&海遊館嗎???
即食麵係坐阪急電車,2日周遊卡地鐵個程唔洗錢,但阪急就要260円,我昨日去完


大宅

積分: 3407


6#
發表於 13-6-25 09:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+QQTAFFY+於+13-06-24+發表請

原帖由 ada29 於 13-06-25 發表
即食麵係坐阪急電車,2日周遊卡地鐵個程唔洗錢,但阪急就要260円,我昨日去完

...
嘩,你身在大阪喔,有無整杯麵呀?好玩嗎?


已刪除用户

積分: 21676


7#
發表於 13-6-25 10:09 |只看該作者

引用:請問小朋友幾大買車飛??另外,+去神戶、京都

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 79621

母親節2025勳章 畀面勳章 大廚勳章


8#
發表於 13-6-26 22:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ada29+於+13-06-25+發表即食

原帖由 QQTAFFY 於 13-06-25 發表
嘩,你身在大阪喔,有無整杯麵呀?好玩嗎?
之前係,今日返左嚟了有整杯麵啊,好好玩


大宅

積分: 3407


9#
發表於 13-7-1 23:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+QQTAFFY+於+13-06-25+發表請

原帖由 hennyyoyo 於 13-06-25 發表
Kansai thru pass 2~3 days, 3800~5000yen
Kansai thru pass 2~3 days, 3800~5000yen係咪可以响京都,奈良,神戶果度d交通都岩用??
呢D有無小童飛?


公爵府

積分: 27851

醒目開學勳章 畀面勳章


10#
發表於 13-7-1 23:35 |只看該作者
有款叫Hankyu Tourist Pass 可以坐阪急去神戶, 700 YEN 一日,
唔知抵唔抵?有無JM 買過 ?

http://www.kansai360.net/zh-tw/ticket/


翡翠宮

積分: 79621

母親節2025勳章 畀面勳章 大廚勳章


11#
發表於 13-7-2 07:39 |只看該作者

引用:有款叫Hankyu+Tourist+Pass+可以坐阪急去神

原帖由 wingyee_ma 於 13-07-01 發表
有款叫Hankyu Tourist Pass 可以坐阪急去神戶, 700 YEN 一日,
唔知抵唔抵?有無JM 買過 ?
尼款阪急我覺得似火車,好似唔夠ktp方便,真係要睇你去咩地方,ktp方便係連南海個程都可以坐


已刪除用户

積分: 21676


12#
發表於 13-7-2 08:54 |只看該作者

回覆:QQTAFFY 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7452

BK Milk勳章


13#
發表於 13-7-2 11:01 |只看該作者

回覆:大阪自由行交通一問

搭車6歲以下唔駛錢,6歲或以上小童票




公爵府

積分: 27851

醒目開學勳章 畀面勳章


14#
發表於 13-7-2 13:06 |只看該作者
回覆 ada29 的帖子

我想買來去三宮


大宅

積分: 3407


15#
發表於 13-7-2 14:40 |只看該作者
ada29 發表於 13-7-2 07:39
尼款阪急我覺得似火車,好似唔夠ktp方便,真係要睇你去咩地方,ktp方便係連南海個程都可以坐

...

Kansai thru pass 用法都幾深,以下咁用岩嗎???

首先我住的酒店近大國町站,所以我以大國町站出發計

如去神戶麵包超人館
最快應該係大国町(大阪府) 坐大阪市営御堂筋線到 梅田(大阪市営)(大阪府) <ktp包>,行去大阪(大阪府) 坐JR東海道山陽本線快速到神戸(兵庫県) <另外俾390円>
最平應該大国町(大阪府) 坐大阪市営四つ橋線到西梅田(大阪府)<ktp包>,行去梅田(阪神線)(大阪府)坐阪神本線直通特急到三宮(阪神線)(兵庫県)<ktp包>,行去三ノ宮(兵庫県) 坐JR東海道山陽本線新快速到神戸(兵庫県) <另外俾120円>











男爵府

積分: 5013


16#
發表於 13-7-2 15:02 |只看該作者
QQTAFFY 發表於 13-7-2 14:40
Kansai thru pass 用法都幾深,以下咁用岩嗎???

首先我住的酒店近大國町站,所以我以大國町站出發計
搭下列兩個站唔使補錢喎

神戸市営地下鉄 海岸線『ハーバーランド駅』から海側徒歩8分
神戸高速鉄道(阪急、阪神、山陽)高速神戸駅から海側徒歩10分


btw, 你當日行程除咗去神戶仲有去邊度呢? 要計計數至知用 KTP 有冇著數


男爵府

積分: 7009


17#
發表於 13-7-2 19:02 |只看該作者

回覆:BoNLuI 的帖子

請教我會去九天,包括京都、大阪、神户、奈良、 USJ, 其實要不要買 day pass? 每程買飛會不會貴好多?要買買邊款啱?

**************************************** 芍妤bb 10/11/2004 在聖保祿醫院出世,體重 2.6Kg。 ****************************************


大宅

積分: 3407


18#
發表於 13-7-2 19:17 |只看該作者

引用:Quote:QQTAFFY+發表於+13-7-2+14:40+Kansai

原帖由 BoNLuI 於 13-07-02 發表
搭下列兩個站唔使補錢喎

神戸市営地下鉄 海岸線『ハーバーランド駅』から海側徒歩8分
仲有得咁行我真係唔識用
下午會去風見雞之館

我打算買3days果隻,因為我仲有1日去京都嵯峨同清水寺,1日去奈良,全部即日來回大阪,奈良下半日會返大阪行,請問大阪市內係咪都通用?我咁用3Days抵嗎?

另外想問你點搵呢個走法出黎架??


男爵府

積分: 5013


19#
發表於 13-7-2 19:55 |只看該作者
妤妤 發表於 13-7-2 19:02
請教我會去九天,包括京都、大阪、神户、奈良、 USJ, 其實要不要買 day pass? 每程買飛會不會貴好多?要買 ...
未細列行程, 好難講, 因為都係數字遊戲,
去D 日本路線網站入行程計下數, 就知買某PASS 有冇著數

至於大阪周遊卡, 當然係跑得多佢指定免費景點有著數啦
http://www.osaka-info.jp/osp/cht/


男爵府

積分: 5013


20#
發表於 13-7-2 20:01 |只看該作者
QQTAFFY 發表於 13-7-2 19:17
仲有得咁行我真係唔識用
下午會去風見雞之館
去官方網站睇到架
www.kobe-anpanman.jp


又, 將你行程粗略計計, 買KTP 似乎冇乜著數, 不過勝在唔使逐次買飛...

對, 大阪市內都可以用

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo