自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   2


子爵府

積分: 10240


1#
發表於 13-7-4 23:53 |只看該作者
我係5月底用 dhl 訂了百幾元美金,由於金額大,所以用貴dhl air express.
6月2日收到dhl 通知, 貨物已到香港, 但紙箱面full wet, 問我要否送貨, 我當然拒絕收取, 而dhl第二天回覆, 美國客戶通知dhl "abandon order", 而大陸會安排退款事宜!

經過多個月與大陸 iherb e-mail, 他們堅持收到退貨才會安排退款, 但我已多番告知此批貨是不回退回任何地方, 而美國office就不負責任告知此批貨已經通知 香港dhl abandon, 而家我就無從索償

我只想提醒同各位jm, 一次唔好訂太多貨物, 免招損失, 又或者唔好訂太多liquid.

純粹分享感受


男爵府

積分: 6591


2#
發表於 13-7-4 23:56 |只看該作者

回覆:暫時不會再訂iherb貨,太失望

咁唔好彩? 你同美國聯絡咗未?追美國應該易過方大陸!


水晶宮

積分: 53846

BK Milk勳章 畀面勳章


3#
發表於 13-7-4 23:59 |只看該作者
Sorry for U


伯爵府

積分: 16580


4#
發表於 13-7-5 00:02 |只看該作者
Sorry 我唔係睇得好明......究竟你是幫美國嗰邊既iHerb買貨,還是去佢地大陸嗰個網站買?定係幫美國嗰邊買,而大陸方面就負責fill個order?Sorry 我唔係睇得好明。By the way我幫趁過美國嗰邊既iHerb買貨好多次都無問題。


子爵府

積分: 10240


5#
發表於 13-7-5 00:18 |只看該作者
我係美國落 order , 之前用平的global express, 有次試過紙箱有小小濕,但都ok la。取回家後,發現shaving foam濕, 通知美國后, 大概十日就退款給我.

由於今次訂購太多貨, 穩陣用快 dhl express, 因為有2枝玫瑰花水緣故, 其中一枝溜晒, 所以弄致紙箱濕晒, 我當然拒絕收貨! (因為今次有食物) 而dhl通知美國知會香港abandon order,所以唔退回任何地方,而美國iherb cs就通知我,會由大陸安排退款,唉, 其實一講到大陸 ,我就知哀 ,但冇諗過攪咁耐, 失敗....


男爵府

積分: 5658


6#
發表於 13-7-5 00:53 |只看該作者
點解妳同美國訂貨會由大陸安排退款嘅?


伯爵府

積分: 15543


7#
發表於 13-7-5 01:01 |只看該作者
iherb usa 通知 DHL "abandon order", 有冇白紙黑字?
如果有, 就forward 返俾 iherb china 睇.
正義或會遲來但不會缺席


子爵府

積分: 10240


8#
發表於 13-7-5 10:14 |只看該作者
回覆 bebepopo 的帖子

多謝你提醒,剛與香港dhl cs 聯絡,他們不能直接send data比我,但會開一個file pass比追蹤部,睇吓有冇辦法幫忙 ,同時cs通知我, 他們收到通知 , 決定於20號消毀此包裹, 還提意另一方法係簽收!
如果真係冇消息,我都要被迫收貨了


禁止訪問

積分: 604


9#
發表於 13-7-5 10:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15543


10#
發表於 13-7-5 10:29 |只看該作者
77shirley 發表於 13-7-5 10:14
回覆 bebepopo 的帖子

多謝你提醒,剛與香港dhl cs 聯絡,他們不能直接send data比我,但會開一個file pass比 ...

DHL 不能 send data 俾你, 佢地咁做都係想保障返sender, 可以理解.
你唯有問返 iherb usa 果邊 send data 俾你, 查實係佢地D policy 有漏洞, 先會搞到申請退款咁曲折
正義或會遲來但不會缺席


子爵府

積分: 10240


11#
發表於 13-7-5 10:37 |只看該作者
美國係唔會做任何野,只官式回答,如有此情況,他們會有幾種安排,其中一個係"abandon",第二個係退回美國,但有礙關稅及手續與金錢問題,未必選擇,第三個忘記了,
每次問佢退款事宜,佢地都係回覆一樣,真係冇意思!


男爵府

積分: 8797


12#
發表於 13-7-21 01:30 |只看該作者

回覆:暫時不會再訂iherb貨,太失望

死火!我仲第一次學人order就已經成港幣五佰幾蚊嘢添!仲要係又有食又有toner之类嘅野添我又係用dhl添希望冇樹啦


珍珠宮

積分: 36239

畀面勳章


13#
發表於 13-7-21 02:35 |只看該作者

回覆:暫時不會再訂iherb貨,太失望

樓主,最後退款成功嗎?




瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


14#
發表於 13-7-21 02:45 |只看該作者

回覆:暫時不會再訂iherb貨,太失望

我前排先訂左批野 有toner 椰子油 維他命
又無事。。。係油有少少漏不過有密實袋裝住無咩事
訂咁多野好似得dhl 無得平郵喎


珊瑚宮

積分: 113640

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


15#
發表於 13-7-21 05:23 |只看該作者

回覆:暫時不會再訂iherb貨,太失望

我同朋友夾訂過幾次,暫時都ok


子爵府

積分: 10240


16#
發表於 13-7-22 23:14 |只看該作者
好煩,回覆費話,死都話要收到退貨return goods 先賠錢,另一方面話----- 如果退回的費用太大,就abandon cargo,一直都唔肯正面回答如何安排!
我同dhl 再聯絡,佢話收到客戶通知,此批貨7'20 在香港void,不寄回美國,我都唔知邊到出現問題,唔想再攪,接受dhl提議取回此cargo,而佢地亦得到美國iherb同意放貨給我.則係話美國跟本知道發生什麼事情,都唔知佢地想點?係米內部溝通問題!算吧,唔想再激氣.(好在只係洗頭水流)
(我有send dhl 回應我e-mail data比佢地睇)
不想再提了,多謝各位關心,短期內唔再訂貨了,因為信佢地,所以月初訂了一次,好多貨都訂咗double,有排用,以後一定都會用dhl,有得跟蹤.


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


17#
發表於 13-7-22 23:21 |只看該作者

引用:好煩,回覆費話,死都話要收到退貨return+goo

原帖由 77shirley 於 13-07-22 發表
好煩,回覆費話,死都話要收到退貨return goods 先賠錢,另一方面話----- 如果退回的費用太大,就abandon cargo ...
咁你買左幾錢野?



人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


子爵府

積分: 10240


18#
發表於 13-7-22 23:23 |只看該作者
回覆 alphabetagamma 的帖子

唔係好記得,about 一千港幣


別墅

積分: 899


19#
發表於 13-11-2 11:44 |只看該作者
點解會甘?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo