跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4212


1#
發表於 13-7-5 10:25 |只看該作者
請問你地會煮定帶出街食定直接食街D野算啦?
如果煮定通常會煮咩呀?


子爵府

積分: 10647


2#
發表於 13-7-5 21:34 |只看該作者

回覆:Naxos 的帖子

已經我食咩,佢食咩,不過有時會過左水先比佢食。


大宅

積分: 1741


3#
發表於 13-7-6 17:32 |只看該作者

回覆:BB 出街食飯問題

跟我地食,如太重口味即避免


複式洋房

積分: 414


4#
發表於 13-7-6 19:54 |只看該作者
回覆 Naxos 的帖子

我都開始會出他出街跟我食了.(如:通粉.飯.)...我女最喜歡上茶樓.
因為我見朋友個B就是細個唔敢帶他出街食,結果依家七歲都唔肯食街外食物.
食親都話唔舒服.結果番學都要送飯去先行.


大宅

積分: 3246


5#
發表於 13-7-8 22:51 |只看該作者

回覆:BB 出街食飯問題

一份餐兩份食,唔俾,纏+噪到你俾佢為止。當然生、太咸、太甜唔俾


複式洋房

積分: 220


6#
發表於 13-7-20 23:05 |只看該作者
I cook it for baby. Try not to eat out.


男爵府

積分: 5494


7#
發表於 13-7-21 10:32 |只看該作者

引用:請問你地會煮定帶出街食定直接食街D野算啦

原帖由 Naxos 於 13-07-05 發表
請問你地會煮定帶出街食定直接食街D野算啦?
如果煮定通常會煮咩呀?
跟我食。實情係就算煮咗佢都要食大人個啲。所以一個禮拜兩三餐出外食,都無煮定佢個份。不過太濃味呀煎炸食物就唔比囉,有時過水,大大吓都無咩點過水喇


水晶宮

積分: 51836


8#
發表於 13-7-22 19:14 |只看該作者

引用:請問你地會煮定帶出街食定直接食街D野算啦

原帖由 Naxos 於 13-07-05 發表
請問你地會煮定帶出街食定直接食街D野算啦?
如果煮定通常會煮咩呀?
會出街前比自己煮嘅食物餵餵佢,之後帶佢出街會比D街外野佢食,苦瓜都照比佢試




大宅

積分: 4885


9#
發表於 13-7-24 14:19 |只看該作者
如出街食, 我會比佢食我煮個D先, 比佢飽飽地然後先食街個D, 咁佢就唔會食太多...當然都係食粉, 飯個D, 煎炸油野唔可以食...


男爵府

積分: 7028

2024年龍年勳章 陪月勳章


10#
發表於 13-8-5 10:52 |只看該作者
盡可能煮定飯仔帶出街俾佢食, 餵飽佢先, 跟住再俾少少大人餸佢當甜品(就算我唔俾佢食, 佢好為食, 一定會問我攞).
如果一朝早就出街, 午餐就食自家煮飯仔, 晚餐就跟我地食大人飯.


禁止訪問

積分: 3421


11#
發表於 13-8-28 11:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo