自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 360


1#
發表於 13-7-15 14:11 |只看該作者
本帖最後由 paths 於 13-7-15 14:12 編輯

我係公務員家屬, 諗緊去QE定東區好? 上次生時在東區, 服務都好好, 但就遠左d (我住觀塘). 所以今次想去QE, 但又擔心QE會上唔到二等房, 有冇媽媽可以幫我解答下?
十分感謝 !!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo