懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6276

畀面勳章


1#
發表於 13-7-19 14:49 |只看該作者
今天38W3D
上星期见过红。。。
但而家一D动静都冇。
一个人系屋企好闷


大宅

積分: 2362


2#
發表於 13-7-19 14:54 |只看該作者
妳放前4呀


男爵府

積分: 5841


3#
發表於 13-7-19 15:05 |只看該作者

回覆:系屋企等生仔真系好闷

我都好悶呀 24號預產期 而家一啲動靜都無


男爵府

積分: 6276

畀面勳章


4#
發表於 13-7-19 15:13 |只看該作者

引用:妳放前4呀

原帖由 KENDRAKAN 於 13-07-19 發表
妳放前4呀
放前二。但上星期见红入左院。e生比多一个星期假。而家变左前三後八



大宅

積分: 2362


5#
發表於 13-7-19 15:21 |只看該作者
哦, 不如瞓多D床啦, 對妳同bb都好嫁


大宅

積分: 3042


6#
發表於 13-7-19 15:24 |只看該作者

回覆:系屋企等生仔真系好闷

我22號,都冇動靜,呢一個星期日日落街行,但連邨都未出,已經腰酸骨痛攰到爆,好擔心到時冇力生




複式洋房

積分: 469


7#
發表於 13-7-19 15:27 |只看該作者
回覆 trinityau 的帖子

我依家先就泥34week 日日系屋企都好悶


禁止訪問

積分: 6769


8#
發表於 13-7-19 15:59 |只看該作者

回覆:系屋企等生仔真系好闷

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3721


9#
發表於 13-7-19 16:06 |只看該作者

回覆:系屋企等生仔真系好闷

我今日第一日放假,去左剪髮。希望阿b好逾期出世手。




男爵府

積分: 6276

畀面勳章


10#
發表於 13-7-19 16:21 |只看該作者
私家e生話會早~

佢話可能呢幾日-0-

阿b已落盤。(但係佢上個星期已經話係呢幾日,今日星期佢又係話呢幾日~)

不過佢今個星期話唔同我約時間住~佢好似好有信心呢個星期會出世咁~

有時d假宮縮真係好難頂~我條腰痛到唔係自己咁~


別墅

積分: 679


11#
發表於 13-7-19 16:35 |只看該作者
本帖最後由 ivyckm 於 13-7-19 16:39 編輯

回覆 trinityau 的帖子

我同你一樣呢, 上星期以為一見紅就生得, 點知係醫院訓左一晚, 完全冇動靜, 我也是在家待產.....最重要係到凌晨先至假宮縮, 搞到個人好攰,好眼訓, 已經到預產期了, 還未有陣痛呢.......


大宅

積分: 4724

BK Milk勳章


12#
發表於 13-7-20 04:06 |只看該作者

回覆:系屋企等生仔真系好闷

你哋都好吖,有見紅同假宮縮,我痛都冇痛吓,已過預產期


男爵府

積分: 6276

畀面勳章


13#
發表於 13-7-20 14:31 |只看該作者

引用:回覆+trinityau+的帖子我同你一樣呢,+上星

原帖由 ivyckm 於 13-07-19 發表
本帖最後由 ivyckm 於 13-7-19 16:39 編輯

回覆 trinityau 的帖子
我c6又累。自己又累。


男爵府

積分: 6442


14#
發表於 13-7-20 14:53 |只看該作者

回覆:系屋企等生仔真系好闷

你都好,悶都係悶果幾個星期,我已經坐咗5個月監啦,仲有15個星期慢慢挨,悶到發癲又唔可以週圍去




別墅

積分: 679


15#
發表於 13-7-20 15:50 |只看該作者
回覆 trinityau 的帖子

我把心一横, 等催生......


別墅

積分: 679


16#
發表於 13-7-20 15:52 |只看該作者
回覆 lavender_baby 的帖子

我在懷孕中期係會周圍去, 行下郁多啲會比較好, 只不過到懷孕後期才困住家裏待產


大宅

積分: 4632


17#
發表於 13-7-20 15:58 |只看該作者

回覆:系屋企等生仔真系好闷

39w,本身想hea下先,不過而家好頂心頂肺好辛苦都係快快出黎吧




男爵府

積分: 5841


18#
發表於 13-7-20 16:01 |只看該作者

回覆:ivyckm 的帖子

我都係呀 哈哈 之前就怕早產 而家夠鐘佢都唔出嚟 哈哈 我都係等星期二去產檢等佢俾催生期我


別墅

積分: 679


19#
發表於 13-7-20 16:05 |只看該作者
回覆 (^00^) 的帖子

我過左40week 啦, 幾日後便催生, mouth:


大宅

積分: 3915


20#
發表於 13-7-20 16:11 |只看該作者

回覆:系屋企等生仔真系好闷

我41 week 3了, 明天入醫院催生~~~


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo