懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20025


1#
發表於 13-7-20 19:13 |只看該作者
我只是剛剛懷孕了,但確認懷孕前2天開始就頭痛,已經第4天....成個頭都好痛,訓完都係咁....

有冇人都有咁既問題?唔知會唔會係其他病.


大宅

積分: 2418


2#
發表於 13-7-20 19:27 |只看該作者

回覆:有冇媽媽剛懷孕時出現頭痛

我而家19w都keep住成日頭痛,尋日產檢姑娘話過左20w就會好d....我係連續痛幾日,所以去到忍唔到時我有食止痛藥,搽油...


大宅

積分: 3654

BK Milk勳章


3#
發表於 13-7-20 19:33 |只看該作者

回覆:有冇媽媽剛懷孕時出現頭痛

我都係呀!訓醒仲有痛呀!都吾知點算好,我而家只你11w咋!


侯爵府

積分: 20025


4#
發表於 13-7-20 19:48 |只看該作者
我係覺得同平時的頭痛很不同,好似成個頭都痛,同埋好似有野COOL住咁,會唔會有問題...我要月底先見醫生呀....
死啦,會唔會一路痛落去,好難頂...


大宅

積分: 3654

BK Milk勳章


5#
發表於 13-7-20 20:17 |只看該作者

引用:我係覺得同平時的頭痛很不同,好似成個頭都

原帖由 ivycwl 於 13-07-20 發表
我係覺得同平時的頭痛很不同,好似成個頭都痛,同埋好似有野COOL住咁,會唔會有問題...我要月底先見醫生呀.... ...
我都好驚一路痛到生呀!


別墅

積分: 785


6#
發表於 13-7-20 20:18 |只看該作者

回覆:ivycwl 的帖子

我3 4個月嘅時候都有頭痛,仲要痛到爆炸!但係過咗4個月之後就一直好好喇,不過最重要要夠瞓同飲多啲水呀


大宅

積分: 2333


7#
發表於 13-7-20 20:23 |只看該作者

引用:我只是剛剛懷孕了,但確認懷孕前2天開始就頭

原帖由 ivycwl 於 13-07-20 發表
我只是剛剛懷孕了,但確認懷孕前2天開始就頭痛,已經第4天....成個頭都好痛,訓完都係咁....

有冇人都有咁既 ...
我個時懷孕頭痛左成個月,仲要頭痛得好勁,24小時甘濟,除左訓教個刻冇感覺之外,試過未方法都改善唔到,過左1排就自然冇再頭痛拉!




大宅

積分: 1815


8#
發表於 13-7-20 20:27 |只看該作者

回覆:有冇媽媽剛懷孕時出現頭痛?

周不時都會痛,有時訓醒就痛成日,有時落街行一陣無啦啦痛,有時無端端訓醒晏教就痛




大宅

積分: 3839


9#
發表於 13-7-20 21:46 |只看該作者
回覆 ivycwl 的帖子

我頭三個月都係容易頭痛,過左三個月又好似正常返喎,休息多D啦~


大宅

積分: 3227


10#
發表於 13-7-20 21:53 |只看該作者

回覆:有冇媽媽剛懷孕時出現頭痛?

我第二、三個月都成日頭痛,我會訓覺前用熱薑敷額頭,第二朝就唔痛.
休息多D,備免坐車時頭頂比風吹,就會少D頭痛 :)




別墅

積分: 624

BK Milk勳章


11#
發表於 13-7-20 22:07 |只看該作者
我都係,唯有盡量唔食葯,飲寶礦力敷熱水袋。真係頂唔順才食止痛葯。


大宅

積分: 1934


12#
發表於 13-7-21 01:19 |只看該作者

回覆:有冇媽媽剛懷孕時出現頭痛

我頭兩三個月都勁頭痛。但唔算好密。
。。


男爵府

積分: 7876


13#
發表於 13-7-21 03:18 |只看該作者

回覆:有冇媽媽剛懷孕時出現頭痛

有 經常頭痛 有叫醫生開藥 但真係痛到頂唔順最後一刻先會食 始終食太多藥唔好


侯爵府

積分: 20025


14#
發表於 13-7-21 09:33 |只看該作者
今天仍然痛,不過好輕微...
我發現返工的日子比較痛...
明天又返工了.....


大宅

積分: 2607


15#
發表於 13-7-21 10:11 |只看該作者
書話頭痛可能係因為D血去左子宮到保暖
有時我太累都會頭痛 休息多D放鬆D﹗


水晶宮

積分: 55158

畀面勳章


16#
發表於 13-7-21 10:47 |只看該作者

回覆:有冇媽媽剛懷孕時出現頭痛

成日頭痛架喎,食薑片/陳皮驅下風


大宅

積分: 1965


17#
發表於 13-7-21 11:00 |只看該作者

回覆:有冇媽媽剛懷孕時出現頭痛?

我現在13週幾也keep 住,返工太累就更痛。我都叫普通医生䦕定D頭痛吃,訓不到仲大鑊。




大宅

積分: 3220


18#
發表於 13-7-21 12:25 |只看該作者

回覆:有冇媽媽剛懷孕時出現頭痛?

經常頭痛 夜晚又瞓唔好 第二日更頭痛 無限loop




侯爵府

積分: 20025


19#
發表於 13-7-21 12:46 |只看該作者
snownik 發表於 13-7-21 10:47
成日頭痛架喎,食薑片/陳皮驅下風
想問點食,用黎整餸定買零食個D?謝謝.
但我尋日開始食左一粒METERNA,今日好似冇咩痛,唔知關唔關事.


大宅

積分: 4359


20#
發表於 13-7-22 02:36 |只看該作者

回覆:ivycwl 的帖子

我搽紫花油,幾得架!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo