想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4764


1#
發表於 13-7-23 23:38 |只看該作者
最近開始計劃生B,但係又想轉工,如果揾到新工咁快又大肚,會唔會唔多好?
煩惱中......


禁止訪問

積分: 3777


2#
發表於 13-7-24 08:16 |只看該作者

回覆:pp1130 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21132


3#
發表於 13-7-24 08:20 |只看該作者

引用:最近開始計劃生B,但係又想轉工,如果揾到

原帖由 pp1130 於 13-07-23 發表
最近開始計劃生B,但係又想轉工,如果揾到新工咁快又大肚,會唔會唔多好?
煩惱中......
...
我覺得有bb 係緣份
唔應該怕為左份新工放棄生b計劃
因為唔係話想有就有
可能等成年都未有ga


公爵府

積分: 26910


4#
發表於 13-7-24 08:47 |只看該作者

引用:最近開始計劃生B,但係又想轉工,如果揾到

原帖由 pp1130 於 13-07-23 發表
最近開始計劃生B,但係又想轉工,如果揾到新工咁快又大肚,會唔會唔多好?
煩惱中......
...
轉新工建議若做2個月左右覺得工作穩定又適合的話可以開始做人了因正常試用期3個月再加7個月服務(即到妳放產假前滿40周)就可享10周的4/5有薪產假





大宅

積分: 4764


5#
發表於 13-7-24 08:49 |只看該作者
回覆 bb8398 的帖子

原來要咁樣....明白晒,唔該晒


大宅

積分: 4764


6#
發表於 13-7-24 08:50 |只看該作者
回覆 flowerbabe 的帖子

世事難料...好難預計,當你以為好易,又偏偏唔中.....
當你以為好難,又偏偏會中....
人生好矛盾


大宅

積分: 3121


7#
發表於 13-7-24 11:57 |只看該作者
回覆 pp1130 的帖子



我都有同一樣既煩惱!!
但我見依家都7月尾, 就決定先展開造人大計, 能BINGO自然好, 就繼續做啦!!
如果真係緣份未到既, 年尾拎埋雙糧就下年搵工啦!!


大宅

積分: 1144


8#
發表於 13-7-24 12:23 |只看該作者
我一年前就係咁,因為想轉工,所以唔生b. 後來又費事新工咁快有b, 所以打算做夠一年先.....

依家剛滿一年,呢個月唔成功,要等下個月再努力!唉!真係唔係想有就有!


大宅

積分: 4764


9#
發表於 13-7-25 09:07 |只看該作者
因為剛剛second in左份工...等多兩星期重未有回覆,就開始action,如果真係好彩bingo就做多一年先走....


複式洋房

積分: 168


10#
發表於 13-7-25 09:14 |只看該作者

回覆:pp1130 的帖子

我同老公追左好耐,真係好過緣..




大宅

積分: 2473


11#
發表於 13-7-25 09:22 |只看該作者
我都係甘話。。。所有野都係講緣份


大宅

積分: 4764


12#
發表於 13-7-25 09:32 |只看該作者
係呢版睇左好耐....好明白,"唔係你想有就有",都好擔心自己都係....
年紀唔細啦,真係有點急....

有時又苦心自問,其實而家份工唔係唔好,大公司,人工雖然一般,福利ok,不過就係無前途...


大宅

積分: 3121


13#
發表於 13-7-25 10:10 |只看該作者
pp1130 發表於 13-7-25 09:32
係呢版睇左好耐....好明白,"唔係你想有就有",都好擔心自己都係....
年紀唔細啦,真係有點急....

其實我打算搵工都係同你既情況一樣, 都係大公司既文職, 唔會有咩進升, 人工亦都係一般, 又已經做左幾年, 所以先想親依家再出去試一試....


大宅

積分: 4764


14#
發表於 13-7-25 10:50 |只看該作者
回覆 Ke_man 的帖子

年紀愈大,愈難接受新事物,又要重適應,新同事,新環境,新工作模式.....
定係應該隨遇而安,每天可以準時收工,返屋企有時間湊b....


大宅

積分: 1344


15#
發表於 13-7-25 11:08 |只看該作者

引用:最近開始計劃生B,但係又想轉工,如果揾到

原帖由 pp1130 於 13-07-23 發表
最近開始計劃生B,但係又想轉工,如果揾到新工咁快又大肚,會唔會唔多好?
煩惱中......
...
Same same...


侯爵府

積分: 21132


16#
發表於 13-7-25 13:17 |只看該作者

引用:回覆+Ke_man+的帖子年紀愈大,愈難接受新事

原帖由 pp1130 於 13-07-25 發表
回覆 Ke_man 的帖子

年紀愈大,愈難接受新事物,又要重適應,新同事,新環境,新工作模式.....
無錯
有時覺得自己冇競爭力
好驚改變


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo