自由報料

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2753


1#
發表於 13-8-4 01:08 |只看該作者
邊款hipseat又平又好用?請推介!




大宅

積分: 2753


2#
發表於 13-8-4 17:02 |只看該作者

回覆:邊款hipseat又平又好用?請推介!

有冇人介紹下




大宅

積分: 3761


3#
發表於 13-8-4 17:17 |只看該作者

回覆:邊款hipseat又平又好用?請推介!

我覺得如果平一定係淘寶, 不過見個friend 百幾蚊買番來質素好一般, 用咗一陣就爆線……自己買iangel four season, 覺得一分錢一分貨, 背好耐都唔覺累, 可以趁團購時買!!!


大宅

積分: 2753


4#
發表於 13-8-4 17:22 |只看該作者

引用:我覺得如果平一定係淘寶,+不過見個friend+

原帖由 Hoho_baby 於 13-08-04 發表
我覺得如果平一定係淘寶, 不過見個friend 百幾蚊買番來質素好一般, 用咗一陣就爆線……自己買iangel four ...
幾錢左右?邊度團購





大宅

積分: 2804

BK Milk勳章


5#
發表於 13-8-4 17:38 |只看該作者

回覆:邊款hipseat又平又好用?請推介!

我都想買 iangel 吖

路 加 福 音 Luke 1:78﹣79 因我們 神憐憫的心腸, 叫清晨的日光從高天臨到我們, 要照亮坐在黑暗中死蔭裡的人, 把我們的腳引到平安的路上


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


6#
發表於 13-8-4 17:44 |只看該作者

回覆:邊款hipseat又平又好用?請推介!

i好用?!唔係p好用d嗎m


大宅

積分: 3761


7#
發表於 13-8-4 21:56 |只看該作者

回覆:邊款hipseat又平又好用?請推介!

之前買$738, 不過後來發覺有d 入門版可以做到599


大宅

積分: 3761


8#
發表於 13-8-4 21:56 |只看該作者

引用:i好用?!唔係p好用d嗎m

原帖由 vivi0707 於 13-08-04 發表
i好用?!唔係p好用d嗎m
我覺得i 幾好用, 不過我未試過p答唔到你


大宅

積分: 2207


9#
發表於 13-8-4 21:57 |只看該作者


大宅

積分: 2901

BK Milk勳章


10#
發表於 13-8-4 22:37 |只看該作者

回覆:Hoho_baby 的帖子

我有一個,但是我唔知咩牌子,朋友送。


大宅

積分: 2753


11#
發表於 13-8-5 00:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+vivi0707+於+13-08-04+發表i

原帖由 Hoho_baby 於 13-08-04 發表
我覺得i 幾好用, 不過我未試過p答唔到你
想請教下係咪訓左覺就用唔到?如果佢係無帶果啲款,我見有人介紹用hippychick,但見無帶的,得個腰包咁既野




大宅

積分: 2804

BK Milk勳章


12#
發表於 13-8-5 05:35 |只看該作者

引用:我覺得如果平一定係淘寶,+不過見個friend+

原帖由 Hoho_baby 於 13-08-04 發表
我覺得如果平一定係淘寶, 不過見個friend 百幾蚊買番來質素好一般, 用咗一陣就爆線……自己買iangel four ...
我想問下 four seeson 同 irene 邊隻好用 d ?
有咩分別?


路 加 福 音 Luke 1:78﹣79 因我們 神憐憫的心腸, 叫清晨的日光從高天臨到我們, 要照亮坐在黑暗中死蔭裡的人, 把我們的腳引到平安的路上


大宅

積分: 3761


13#
發表於 13-8-5 07:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Hoho_baby+於+13-08-04+發表

原帖由 Tsubamewing 於 13-08-05 發表
想請教下係咪訓左覺就用唔到?如果佢係無帶果啲款,我見有人介紹用hippychick,但見無帶的,得個腰包咁既野 ...
??佢有條帶好似揹帶咁架bor, 訓咗咪由佢訓可以free番對手出來tim!


大宅

積分: 3761


14#
發表於 13-8-5 07:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Hoho_baby+於+13-08-04+發表

原帖由 kiecheukhei 於 13-08-05 發表
我想問下 four seeson 同 irene 邊隻好用 d ?
有咩分別?
呢個真係唔知!


大宅

積分: 2804

BK Milk勳章


15#
發表於 13-8-5 09:59 |只看該作者

回覆:邊款hipseat又平又好用?請推介!

你用 four sesson 都舒服?你買幾錢
我女剛滿月,所以唔急買,但都格價先
我係 yahoo 見到 $730 但又會唔會係假嘢呢,佢話有保養,所以心大心細
有媽咪報料話 bb 展 $800

路 加 福 音 Luke 1:78﹣79 因我們 神憐憫的心腸, 叫清晨的日光從高天臨到我們, 要照亮坐在黑暗中死蔭裡的人, 把我們的腳引到平安的路上


大宅

積分: 3643


16#
發表於 13-8-5 10:21 |只看該作者
其實可以用到幾大???


大宅

積分: 2753


17#
發表於 13-8-5 13:37 |只看該作者

引用:其實可以用到幾大???

原帖由 Sept99 於 13-08-05 發表
其實可以用到幾大???
上網睇啲資料話用到3歲,最重20kg,所以我都考慮緊買唔買,阿仔已歲半




子爵府

積分: 12152


18#
發表於 13-8-5 17:43 |只看該作者

回覆:kiecheukhei 的帖子

我估無保養囉。問佢係邊保養,佢叫我去bb展買,我諗佢係淘寶貨


子爵府

積分: 10701


19#
發表於 13-8-5 17:46 |只看該作者

回覆:邊款hipseat又平又好用?請推介!

我身邊個個朋友包括自己在內都會pognxx!我買$828連腰包!依家阿女15磅,出街揹大半日都唔係太攰!




公爵府

積分: 25898

陪月勳章


20#
發表於 13-8-5 20:36 |只看該作者

引用:你用+four+sesson+都舒服?你買幾錢我女剛

原帖由 kiecheukhei 於 13-08-05 發表
你用 four sesson 都舒服?你買幾錢
我女剛滿月,所以唔急買,但都格價先
我係 yahoo 見到 $730 但又會唔會 ...
千奇唔好bb未識自己坐,腰骨未夠硬就用


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo