自由報料

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 4511

畀面勳章


1#
發表於 13-8-4 22:27 |只看該作者
之前有jm話呢隻幾好,搵左三間先買到,$39.9一支雖然同其他牌子比唔算好平,但真係0K喎,BB沖完香噴噴仲有出前一丁送添
myphoto.jpg



點評

NATCHENG    發表於 13-8-5 09:36


大宅

積分: 4511

畀面勳章


2#
發表於 13-8-4 22:28 |只看該作者

回覆:搵左幾間終於搵到呢隻chicco


myphoto.jpg




翡翠宮

積分: 92956

畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 13-8-4 22:28 |只看該作者

回覆:搵左幾間終於搵到呢隻chicco



I 大蚊豬   


大宅

積分: 1488


4#
發表於 13-8-4 22:35 |只看該作者

引用:之前有jm話呢隻幾好,搵左三間先買到,$39.

原帖由 kawaii262003 於 13-08-04 發表
之前有jm話呢隻幾好,搵左三間先買到,$39.9一支雖然同其他牌子比唔算好平,但真係0K喎,BB沖完香噴噴:ilov ...
一支幾多ml? 係邊間買架?thx





大宅

積分: 1488


5#
發表於 13-8-4 22:36 |只看該作者

引用:之前有jm話呢隻幾好,搵左三間先買到,$39.

原帖由 kawaii262003 於 13-08-04 發表
之前有jm話呢隻幾好,搵左三間先買到,$39.9一支雖然同其他牌子比唔算好平,但真係0K喎,BB沖完香噴噴:ilov ...
一支幾多ml? 係邊間買架?thx




大宅

積分: 4511

畀面勳章


6#
發表於 13-8-4 22:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kawaii262003+於+13-08-04+發

原帖由 bbdodo71 於 13-08-04 發表
一支幾多ml? 係邊間買架?thx
一支200mL,我喺筲箕灣買嫁




男爵府

積分: 7378


7#
發表於 13-8-4 22:58 |只看該作者

回覆:搵左幾間終於搵到呢隻chicco

我都搵左好耐!仲未搵到!香港區太遠!




大宅

積分: 4511

畀面勳章


8#
發表於 13-8-4 23:02 |只看該作者

引用:我都搵左好耐!仲未搵到!香港區太遠! +

原帖由 gigi_ypc 於 13-08-04 發表
我都搵左好耐!仲未搵到!香港區太遠!
買要快啦,萬0姐姐話就泥冇$39.9啦⋯




珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 13-8-5 00:30 |只看該作者


禁止訪問

積分: 653


10#
發表於 13-8-5 01:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bbdodo71+於+13-08-04+發表一

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31671


11#
發表於 13-8-5 02:23 |只看該作者

回覆:搵左幾間終於搵到呢隻chicco

呢個價好似做左好耐


大宅

積分: 4511

畀面勳章


12#
發表於 13-8-5 07:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kawaii262003+於+13-08-04+發

原帖由 JaniceChing 於 13-08-05 發表
請問您掃咗邊幾間無?
太古城,太安樓,康怡


大宅

積分: 4511

畀面勳章


13#
發表於 13-8-5 07:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kawaii262003+於+13-08-04+發

原帖由 JaniceChing 於 13-08-05 發表
請問您掃咗邊幾間無?
我喺耀東村買,佢有五支,尋日我掃左三支!


男爵府

積分: 9684


14#
發表於 13-8-5 07:38 |只看該作者

回覆:kawaii262003 的帖子

你係咪係普通萬0買?mannings baby 呀?因我平時好似見唔到有chicco買咁既?


男爵府

積分: 5505


15#
發表於 13-8-5 08:00 |只看該作者

回覆:搵左幾間終於搵到呢隻chicco

知唔知仲有邊度有呀??


公爵府

積分: 26680


16#
發表於 13-8-5 08:09 |只看該作者

回覆:搵左幾間終於搵到呢隻chicco






禁止訪問

積分: 653


17#
發表於 13-8-5 08:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+JaniceChing+於+13-08-05+發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4511

畀面勳章


18#
發表於 13-8-5 09:47 |只看該作者

引用:你係咪係普通萬0買?mannings+baby+呀?因

原帖由 ankieman903 於 13-08-05 發表
你係咪係普通萬0買?mannings baby 呀?因我平時好似見唔到有chicco買咁既?
我喺普通萬寧


大宅

積分: 4511

畀面勳章


19#
發表於 13-8-5 09:48 |只看該作者

引用:知唔知仲有邊度有呀??

原帖由 Behappy1437 於 13-08-05 發表
知唔知仲有邊度有呀??
我見到再報料


男爵府

積分: 5505


20#
發表於 13-8-5 13:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Behappy1437+於+13-08-05+發

原帖由 kawaii262003 於 13-08-05 發表
我見到再報料
謝謝!
佢係放邊個位架?


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo