3
- 線上時間
- 101 小時
- 最後登錄
- 15-11-13
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 775
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 12-11-6
- 閱讀許可權
- 10
- 帖子
- 87
- 主題
- 11
- 精華
- 0
- 積分
- 862
- UID
- 1054999
別墅
積分: 862
請告各位有無2014-2015小一入學申請時間表, 我想要政府自行及第二輪抽的時間表
- 線上時間
- 1339 小時
- 最後登錄
- 22-8-22
- 國民生產力
- 334
- 附加生產力
- 4538
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-7-22
- 閱讀許可權
- 10
- 帖子
- 3255
- 主題
- 182
- 精華
- 0
- 積分
- 8127
- UID
- 148900
男爵府
積分: 8127
確實日期好似未出, 政府網頁有得睇, 而家都仲係2013/2014 的資料咋!
- 線上時間
- 101 小時
- 最後登錄
- 15-11-13
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 775
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 12-11-6
- 閱讀許可權
- 10
- 帖子
- 87
- 主題
- 11
- 精華
- 0
- 積分
- 862
- UID
- 1054999
別墅
積分: 862
- 線上時間
- 101 小時
- 最後登錄
- 15-11-13
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 775
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 12-11-6
- 閱讀許可權
- 10
- 帖子
- 87
- 主題
- 11
- 精華
- 0
- 積分
- 862
- UID
- 1054999
別墅
積分: 862
- 線上時間
- 159 小時
- 最後登錄
- 20-5-11
- 國民生產力
- 46
- 附加生產力
- 943
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-10-18
- 閱讀許可權
- 10
- 帖子
- 798
- 主題
- 81
- 精華
- 0
- 積分
- 1787
- UID
- 162478
大宅
積分: 1787
回覆:38692005 的帖子
可以去各個學校網址睇下幾時有得參觀,預備定邊間學校
- 線上時間
- 1076 小時
- 最後登錄
- 18-7-30
- 國民生產力
- 205
- 附加生產力
- 7177
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 08-8-1
- 閱讀許可權
- 10
- 帖子
- 5238
- 主題
- 93
- 精華
- 0
- 積分
- 12620
- UID
- 217324
子爵府
積分: 12620
38692005 發表於 13-8-7 12:49 
請告各位有無2014-2015小一入學申請時間表, 我想要政府自行及第二輪抽的時間表 ...
而家好似仲更新緊, 我諗開咗學應該有, 不過年年都係咁上吓時間!
9月尾交自行表, 11月尾開彩
1月交大抽獎, 6月開彩
不如去心儀學校找找幾時open day去參觀吓! 但留意好多學校都會撞期, 所以未必睇得哂, 我上年已經睇三四間, 所以今年都未必再睇啦!
- 線上時間
- 1005 小時
- 最後登錄
- 26-6-25
- 國民生產力
- 10
- 附加生產力
- 22496
- 貢獻生產力
- 5
- 註冊時間
- 07-10-30
- 閱讀許可權
- 10
- 帖子
- 20512
- 主題
- 651
- 精華
- 0
- 積分
- 43023
- UID
- 164204
珍珠宮
積分: 43023
今年自行嗰part係9月23號嗰個week內交。11月放榜。大抽獎2014年1月交表,6月派彩。
我係89區,K1,K2時大包圉11間全睇,今年4至6月期間返睇7間然後鎖定5強,嚟緊9月最後沖刺,睇完就決定排位。
- 線上時間
- 1044 小時
- 最後登錄
- 19-7-17
- 國民生產力
- 317
- 附加生產力
- 4676
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 09-6-28
- 閱讀許可權
- 0
- 帖子
- 3574
- 主題
- 56
- 精華
- 0
- 積分
- 8567
- UID
- 515870
用戶要求終止服務
積分: 8567
回覆:2014-2015小一入學申請時間表
係咪呢個??
- 線上時間
- 90 小時
- 最後登錄
- 15-8-1
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 568
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 12-3-26
- 閱讀許可權
- 10
- 帖子
- 167
- 主題
- 17
- 精華
- 0
- 積分
- 735
- UID
- 894834
別墅
積分: 735
- 線上時間
- 52 小時
- 最後登錄
- 26-4-7
- 國民生產力
- 65
- 附加生產力
- 1371
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-12-13
- 閱讀許可權
- 10
- 帖子
- 1094
- 主題
- 84
- 精華
- 0
- 積分
- 2530
- UID
- 171290
大宅
積分: 2530
回覆:2014-2015小一入學申請時間表
多謝分享
- 線上時間
- 202 小時
- 最後登錄
- 19-6-30
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 1173
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 13-2-7
- 閱讀許可權
- 10
- 帖子
- 144
- 主題
- 78
- 精華
- 0
- 積分
- 1317
- UID
- 1125258
大宅
積分: 1317
QQilky 發表於 13-8-8 23:25 
大約係9-10月就係自行申請, 結果好似係11-12月公佈,
大抽獎, 1月就申請, 大約6月公佈結果 ...
請問1月交表,咁表格是寄來定去取?
nonochow 發表於 13-12-30 18:51 
請問1月交表,咁表格是寄來定去取?
寄比你, 填好之後喺18/1-19/1攞去各區嘅統一派位中心辦手續
- 線上時間
- 3029 小時
- 最後登錄
- 26-5-30
- 國民生產力
- 625
- 附加生產力
- 7496
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 10-2-10
- 閱讀許可權
- 10
- 帖子
- 10842
- 主題
- 1583
- 精華
- 0
- 積分
- 18963
- UID
- 584524
伯爵府
積分: 18963
引用:Quote:nonochow+發表於+13-12-30+18:51+請
原帖由 girlbear 於 13-12-31 發表
寄比你, 填好之後喺18/1-19/1攞去各區嘅統一派位中心辦手續
但點解仲未收到?要填滿幾多間架?
sn0629 發表於 14-1-3 09:27 
但點解仲未收到?要填滿幾多間架?
政府做野邊有咁快, 係寄通知比你話你知時間同地點.
你而家可以做嘅就自己諗清楚跟住排定位, 咁到時即填便可. 之前幼稚園咪有張小一校網比你嘅, 70區19間, 71區15間.
-
討論區
- 懷 孕
- 初 生
- 嬰 兒
- 幼 兒
- 小 孩
- 少 年