6個月-1歲

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 2666


1#
發表於 13-8-9 15:46 |只看該作者
4~6m仲肯食糊仔!6m一俾粥仔試后就徹底唔食輔食咗!點氹都冇用!連米糊也唔要!見到匙羹就咬實嘴仔,擰開頭!已經9M啦!我都唔知點做好!只係飲奶!




男爵府

積分: 5533

畀面勳章


2#
發表於 13-8-9 16:52 |只看該作者
樓主有沒有嘗試過比果蓉,菜蓉囝囝食,
可能會食返呢。

要不斷試的,另外可以試吓換過隻匙仔,
可能之前食嘢時給這匙仔嚇過,所以見
到這匙仔就唔開口,誓死唔食。

綠來天注定,緣去人自奪,種如是因,得如是果,一切惟心造


複式洋房

積分: 221


3#
發表於 13-8-9 16:57 |只看該作者

回覆:仔仔9m仲唔肯食粥仔!好煩

非常明白,我囝囝8.5m都係咁,由6m開始餵米糊,果蓉菜蓉都唔肯開口食,擰開,撥開合實嘴仔。試咗一個月粥仔,最叻嗰次食咗20小匙,但呢個星期又只係肯食兩三啖。我已經試咗最甜嗰d南瓜,木瓜,粟米,红蘿蔔加大舊瘦肉煲希望好味d,不過囝囝都係只食兩啖,而家仲食緊一日五餐七安奶。不過都要不斷試,諗住㷛魚湯或雞湯做粥底試下,仲未俾過肉佢食。你試過唒不同稀杰或配料未呀?


大宅

積分: 4811


4#
發表於 13-8-9 17:59 |只看該作者
身同感受, 我囡連奶都痳煩, 要睡住教先肯食, 每次餵佢食野時我都有恐懼感


大宅

積分: 2666


5#
發表於 13-8-9 18:18 |只看該作者

引用:樓主有沒有嘗試過比果蓉,菜蓉囝囝食,可能

原帖由 OKYeung 於 13-08-09 發表
樓主有沒有嘗試過比果蓉,菜蓉囝囝食,
可能會食返呢。
咩都試過!目前我直接用攪拌機攪到勻煮到似稀糊咁用奶樽喂先肯食D!




大宅

積分: 2666


6#
發表於 13-8-9 18:20 |只看該作者

引用:非常明白,我囝囝8.5m都係咁,由6m開始餵米

原帖由 Terrymonkie 於 13-08-09 發表
非常明白,我囝囝8.5m都係咁,由6m開始餵米糊,果蓉菜蓉都唔肯開口食,擰開,撥開合實嘴仔。試咗一個月粥仔 ...
我也係咁!覺得好煩!




複式洋房

積分: 221


7#
發表於 13-8-9 20:11 |只看該作者

回覆:仔仔9m仲唔肯食粥仔!好煩

奶樽都餵到粥架? 我明當冇哂辦法嘅時候都要試。我囝囝肯食幾啖蕃薯,薯蓉,但都只係幾啖,餵咗幾個月到我都恐懼,但要提醒自己保持輕鬆心情囝囝才不會害怕食野,只是比較揀擇,唯有希望佢會有進步食多d. 各位同路媽咪辛苦了,加油。


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


8#
發表於 13-8-9 21:34 |只看該作者
有d小朋友真喺好抗拒食固體架,所以唯有慢慢試喇,加油


翡翠宮

積分: 94880


9#
發表於 13-8-9 22:11 |只看該作者
咁平時淨飲奶?用奶開糊仔,開到好稀,俾佢用奶樽飲得唔得?

同埋試下餓下佢


珍珠宮

積分: 35821


10#
發表於 13-8-9 22:22 |只看該作者
點解會當初咁早喂米糊ga?9個月試下喂爛飯


大宅

積分: 2666


11#
發表於 13-8-9 22:23 |只看該作者

引用:咁平時淨飲奶?用奶開糊仔,開到好稀,俾佢用

原帖由 wahiuma 於 13-08-09 發表
咁平時淨飲奶?用奶開糊仔,開到好稀,俾佢用奶樽飲得唔得?

同埋試下餓下佢 ...
用奶樽喂就ok!我餐餐都加米糊落D奶喂!有時煲粥煲到好綿也用奶樽喂佢也肯但用匙羹喂就立即反抗!所以我好擔心遲D食飯仔也反抗




大宅

積分: 2666


12#
發表於 13-8-9 22:24 |只看該作者

引用:奶樽都餵到粥架?+我明當冇哂辦法嘅時候都要

原帖由 Terrymonkie 於 13-08-09 發表
奶樽都餵到粥架? 我明當冇哂辦法嘅時候都要試。我囝囝肯食幾啖蕃薯,薯蓉,但都只係幾啖,餵咗幾個月到我都 ...
係啊!用十字咀再開大D個十字!煲綿D冇粒粒就得!我個太反抗!所以只有呢個方法肯食!




大宅

積分: 2666


13#
發表於 13-8-9 22:40 |只看該作者

引用:點解會當初咁早喂米糊ga?9個月試下喂爛飯

原帖由 夢裡人 於 13-08-09 發表
點解會當初咁早喂米糊ga?9個月試下喂爛飯
因為佢4個月就有反應想食我哋D嘢!就俾D稀米糊佢試!又吃得幾好!就係轉試粥后就乜也唔食咗!




大宅

積分: 2569


14#
發表於 13-8-10 16:16 |只看該作者

引用:4~6m仲肯食糊仔!6m一俾粥仔試后就徹底唔食

原帖由 miya0315 於 13-08-09 發表
4~6m仲肯食糊仔!6m一俾粥仔試后就徹底唔食輔食咗!點氹都冇用!連米糊也唔要!見到匙羹就咬實嘴 ...
試下米糊加奶開,有奶味可能會食!




大宅

積分: 1636


15#
發表於 13-8-10 21:23 |只看該作者

回覆:仔仔9m仲唔肯食粥仔!好煩

我個囡而家9個月都係唔肯食粥,試過好多方法都唔得,我無再要佢食粥,由佢食米糊,但係麵包同粉麵就食,所以中午比佢食糊仔,夜晚就食粉或者麵。


洋房

積分: 63


16#
發表於 13-8-10 22:38 |只看該作者

回覆:仔仔9m仲唔肯食粥仔!好煩

我囡囡差不多十一個月,都是這樣,食幾啖就唔肯食,攪到我奶奶都無心機餵,每天只得中午一餐粥,之後都要補奶,試過好多種味,都係食小小,之後就爆喊!
別人說要兩餐固體,我是否應該加多一餐?就算食少少都要加?


翡翠宮

積分: 94880


17#
發表於 13-8-11 13:34 |只看該作者
miya0315 發表於 13-8-9 22:23
用奶樽喂就ok!我餐餐都加米糊落D奶喂!有時煲粥煲到好綿也用奶樽喂佢也肯但用匙羹喂就立即反抗!所以我好 ...

咁睇嚟佢系抗拒用匙羹咼,慢慢嚟啦,過一段時間先再試,唔好逼佢,越逼越抗拒架


大宅

積分: 2666


18#
發表於 13-8-11 13:37 |只看該作者

引用:我囡囡差不多十一個月,都是這樣,食幾啖就

原帖由 馬騮珠 於 13-08-10 發表
我囡囡差不多十一個月,都是這樣,食幾啖就唔肯食,攪到我奶奶都無心機餵,每天只得中午一餐粥,之後都要補 ...
你BB仲肯食就加啦!食下食下就會接受!只要佢一唔想食立即停,唔好逼!我仔係一啖也唔肯掂!我只好耐心D等!




別墅

積分: 970


19#
發表於 13-8-19 18:45 |只看該作者

回覆:仔仔9m仲唔肯食粥仔!好煩

試下用义或者筷子餵,但小心d




別墅

積分: 889


20#
發表於 13-8-24 16:15 |只看該作者

回覆:miya0315 的帖子

試下開稀米糊比佢習慣。加油




首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo