烹飪搵食

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   124


侯爵府

積分: 24689


1#
發表於 13-8-24 21:09 |只看該作者
終於忙完,又買又切又煮,好彩大部份是冷盤,個個客人都比like
myphoto.jpg



點評

小阿肥    發表於 13-9-4 09:55
chuballball    發表於 13-8-26 15:02


侯爵府

積分: 24689


2#
發表於 13-8-24 21:09 |只看該作者

回覆:28人party food,忙足兩日!

本帖最後由 liuliu 於 13-8-25 15:56 編輯

1
myphoto.jpg

FunnyBiBi 發表於 13-8-24 21:44
好勁呀楼主!可吾可以教我整個醉雞亦?另煙肉与香蕉的味道夹嗎?因为未試过呢個组合

...

分享做法:
醉雞翼我都係早幾日睇bk jm教:
材料:
雞翼1磅或1磅半,
李X記醉雞汁一支,
3湯匙花雕或玫瑰露酒

做法:
用大滾水煮,約10mins至熟,

冲水至涼,最後用飲用水沖一沖,隔水,
醉雞汁倒入,要蓋雞翼表面,冚蓋入雪櫃雪8-10小時,完成。

Ps. 其實醉雞汁樽身有教點做,只不過冇加酒,冇講浸幾耐;有人話好苦,可能浸得太耐(一日一夜);有人話浸4小時巳好入味,我就浸10小時,另加三片檸檬葉,待試味0K就倒走d汁,繼續雪,食時又冰凍和檸香味。

點評

kawai120  gd  發表於 13-8-25 12:04


侯爵府

積分: 24689


3#
發表於 13-8-24 21:10 |只看該作者

回覆:28人party food,忙足兩日!

本帖最後由 liuliu 於 13-8-25 15:48 編輯

2
myphoto.jpg



侯爵府

積分: 24689


4#
發表於 13-8-24 21:10 |只看該作者

回覆:28人party food,忙足兩日!

本帖最後由 liuliu 於 13-8-25 15:48 編輯

4
myphoto.jpg

原帖由 peppep2012 於 13-08-14 發表
其實我唔明, 果D SHEET 係乾爭爭既, 點解焗完軟到? 係咪要個肉醬勁濕去浸淋個PASTA SHEET ...

做法:三人份量
材料:闊麵7至8塊
細罐頭免治牛肉
芝士碎
醬汁:茄汁,糖,鹽,水,生粉
1.闊麵放入滾水煮一煮,中火煮約3至4分鐘,盛起沖水略浸3至4分鐘,隔水備用

2.醬汁用大碗調好備用

3.下油爆炒免治肉,倒入醬汁略煮到8成杰身

4.焗盆底層掃油,放闊麵,餡料,芝士...如此類推,最後頂層鋪得滿滿,避免下層焗乾


4.預熱焗爐200度15分鐘,放入闊麵焗18至20分鐘即成。

Ps. 可用蒜蓉起鑊爆炒免治肉,由於c6不愛蒜蓉所以省下。餡料可以加入蕃茄粒和磨菇片,也可選用現成有意粉醬汁。

如果唔想食得太「漏」,建議每層餡料放七八成便可,最後頂層才舖滿一些。







侯爵府

積分: 24689


5#
發表於 13-8-24 21:11 |只看該作者

回覆:28人party food,忙足兩日!

5
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 24689


6#
發表於 13-8-24 21:11 |只看該作者

回覆:28人party food,忙足兩日!

6
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 24689


7#
發表於 13-8-24 21:11 |只看該作者

回覆:28人party food,忙足兩日!

本帖最後由 liuliu 於 13-8-25 15:32 編輯

7
myphoto.jpg


回覆:墨西哥雞胸卷vs薯蓉酥皮盒
分享做法:
材料:墨西哥餅皮一塊
雞胸肉兩件
煙肉兩片
生菜兩大片
蕃茄四片
做法:
1.雞胸醃味30-60分鐘。
2.墨西哥餅皮每面用白鑊焊熱10秒左右。
3.雞胸兩面煎至金黃金,下2-3湯匙水,冚蓋,煮至仍有少量汁,盛起備用。
4.預熱墨西哥餅皮,放生菜、蕃茄片、煙肉和雞胸肉,捲起切段即成。





點評

chuballball    發表於 13-8-26 15:03
kawai120  nice  發表於 13-8-25 12:04


侯爵府

積分: 24689


8#
發表於 13-8-24 21:12 |只看該作者

回覆:28人party food,忙足兩日!

8
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 24689


9#
發表於 13-8-24 21:12 |只看該作者

回覆:28人party food,忙足兩日!

9
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 24689


10#
發表於 13-8-24 21:13 |只看該作者

回覆:28人party food,忙足兩日!

10
myphoto.jpg




男爵府

積分: 6592


11#
發表於 13-8-24 21:13 |只看該作者

回覆:28人party food,忙足兩日!

好勁吖你


寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 13-8-24 21:14 |只看該作者

回覆:28人party food,忙足兩日!





點評

kawai120  agree  發表於 13-8-25 12:14


寶石宮

積分: 346832

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


13#
發表於 13-8-24 21:17 |只看該作者
真係好厲害, 你一個人整呀? 仲要做埋蛋糕. 我都比叻你.
不要從別人的嘴裡去認識我


侯爵府

積分: 24689


14#
發表於 13-8-24 21:18 |只看該作者

回覆:28人party food,忙足兩日!

本帖最後由 liuliu 於 13-8-25 00:57 編輯

仲有瑞士雞翼、彩虹啫喱糖丶三文魚卷、一口吞拿魚和鮮果沙律盆唔記得影吖其實預咗材料整薯蓉酥皮盒,但臨末唔夠時間,所以無整。






珍珠宮

積分: 33274

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


15#
發表於 13-8-24 21:20 |只看該作者
liuliu 發表於 13-8-24 21:11
7
my favorite

請問雞卷入面用左咩汁呀?


侯爵府

積分: 24689


16#
發表於 13-8-24 21:25 |只看該作者

引用:真係好厲害,+你一個人整呀?++仲要做埋蛋糕.

原帖由 crystal媽咪 於 13-08-24 發表
真係好厲害, 你一個人整呀? 仲要做埋蛋糕. 我都比叻你. ...
係吖!除咗香腸菠蘿,蝦片薯條和爆谷,唔係我整,全部親手制,老公都有幫下手(洗/切/遞)




侯爵府

積分: 24689


17#
發表於 13-8-24 21:32 |只看該作者

引用:Quote:liuliu+發表於+13-8-24+21:11+7my+fa

原帖由 bkteapot 於 13-08-24 發表
my favorite

請問雞卷入面用左咩汁呀?
左邊係墨西哥餅皮,右邊是墨西哥調味粉(似我們用開雞粉)用來醃味,煎香,再用同一味粉開汁煮成獻,用小碗盛起,放在雞卷旁,人客可按個人喜好添加醬汁。
myphoto.jpg




複式洋房

積分: 146


18#
發表於 13-8-24 21:33 |只看該作者
回覆 liuliu 的帖子

利害


珍珠宮

積分: 33274

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


19#
發表於 13-8-24 21:39 |只看該作者
liuliu 發表於 13-8-24 21:32
左邊係墨西哥餅皮,右邊是墨西哥調味粉(似我們用開雞粉)用來醃味,煎香,再用同一味粉開汁煮成獻,用小碗 ...
E? 即係比客人用匙筆黎林上面 因為應該唔可能點到汁 因為會跌材料?

點評

liuliu  係,想juice d就自己用匙筆汁落雞內  發表於 13-8-25 01:00


禁止訪問

積分: 3133


20#
發表於 13-8-24 21:44 |只看該作者

回覆:28人party food,忙足兩日!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo