跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2752

BK Milk勳章


1#
發表於 13-8-29 10:15 |只看該作者
阿女過左適應期終於正式返學喇,其他1月B唔知又點呢?可以分享下嗎?


男爵府

積分: 5544


2#
發表於 13-8-30 04:59 |只看該作者

回覆:開學喇…

最初成日喊唔返學,但放學時好開心。哩兩日開始肯返啦




大宅

積分: 2752

BK Milk勳章


3#
發表於 13-8-30 10:54 |只看該作者

回覆:aeneas2011 的帖子

叻叻…我個女又係,依家一到學校主動同我byebye


禁止訪問

積分: 1572


4#
發表於 13-8-30 22:52 |只看該作者

回覆:開學喇…

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2752

BK Milk勳章


5#
發表於 13-8-31 00:44 |只看該作者

回覆:galaxybag 的帖子

我個女講嘢仲係好多BB話唔係好叻…希望來緊有改善喇…


男爵府

積分: 5544


6#
發表於 13-8-31 13:42 |只看該作者

回覆:開學喇…

我囝囝都係哩兩,三個月先正式多嘢講,但有時講BB話。上星期係學校整損都未可以表達點整到,老師話又睇唔到




大宅

積分: 2752

BK Milk勳章


7#
發表於 13-9-1 01:52 |只看該作者

回覆:aeneas2011 的帖子

唉…阿女問佢係學校食過咩都答唔到


別墅

積分: 801


8#
發表於 13-9-2 04:42 |只看該作者
明天第一天返


大宅

積分: 2303


9#
發表於 13-9-4 19:02 |只看該作者
頭嗰幾日唔喊,但之後就喊住著校服、入學校,上星期仲病左添,到依家都未病好


大宅

積分: 2752

BK Milk勳章


10#
發表於 13-9-5 10:52 |只看該作者

回覆:ylcyvonne 的帖子

返咗學係會多d病嘅避唔到,我個女返咗唔夠一星期病假十日…


大宅

積分: 2303


11#
發表於 13-9-5 12:52 |只看該作者
winnietseung 發表於 13-9-5 10:52
返咗學係會多d病嘅避唔到,我個女返咗唔夠一星期病假十日…
可能同身體抵抗力差有關,我個女唔肯食蔬果,加上唔夠瞓,結果就出事啦!


大宅

積分: 1797


12#
發表於 13-9-10 14:00 |只看該作者

回覆:ylcyvonne 的帖子

大家小朋友喊咗幾耐先唔喊咁返學?
我個囝頭幾日好乖無喊,但過咗個weekend就日日喊,點搞?


大宅

積分: 2303


13#
發表於 13-9-10 14:05 |只看該作者
回覆 wkei3 的帖子

我囡依家換校服 and 入學校仍會喊


大宅

積分: 2756


14#
發表於 13-9-14 23:21 |只看該作者

回覆:開學喇…

我個囡都係,一起身叫佢換校服就開始喊話吾返。老師教話試下帶d佢屋企平時鐘意玩既玩具一齊返學,等佢有d安全感。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo