親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   11


複式洋房

積分: 482

畀面勳章


1#
發表於 13-8-29 16:53 |只看該作者
因為唔知2者有咩分別. thx.


大宅

積分: 2229


2#
發表於 13-8-30 09:33 |只看該作者
回覆 多多媽 的帖子

分別在價錢, 視乎人數而決定, 我地四大三細就BOOK左7人車


大宅

積分: 2229


3#
發表於 13-8-30 09:34 |只看該作者
同埋, 如果送機最好預大少少架車, 因為要放行李&手信


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


4#
發表於 13-8-30 09:56 |只看該作者
多多媽 發表於 13-8-29 16:53
因為唔知2者有咩分別. thx.
我2個人 , 但都係book 7人van .... 唔想租taxi , 我好怕左凹下去的位 , 喜歡坐高身車.... 而且又唔係全程租 , 租個1天去九份十分基隆咁.... 都係3500nt .... 唔貴啦 .... 坐 taxi , 硬覺得周身逼逼硤硤 , 坐一段路無所謂 , 坐成天 .... 屈住好辛苦...

喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


複式洋房

積分: 482

畀面勳章


5#
發表於 13-8-30 11:59 |只看該作者
明白..明白....因為我問左一間taxi, NTD4,000 包10hrs, 之後每一個鐘NTD400, 另一間7人van係NTD3,000 for 8hrs, 之後每一個鐘NTD200. 我見個價錢都有d出入, 所以想睇吓大家平時既選擇.


翡翠宮

積分: 92956

畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 13-8-30 13:47 |只看該作者
的士唔好坐,車身太低我會好易暈!人多我會選擇九人車,坐得舒服啲,又可以放行李
I 大蚊豬   


複式洋房

積分: 482

畀面勳章


7#
發表於 13-8-30 14:27 |只看該作者
聽完你地講, 我都係決定book 7人van, 雖然我地得2條友...


男爵府

積分: 5507


8#
發表於 13-8-30 17:51 |只看該作者

回覆:多多媽 的帖子

我包的士9hr3000台幣

Anson已經七歲了,嚟近六月做哥哥 !!!
細佬十四週四有8.5cm..我就重左3LB左右
       十九週三有10.4cm..


大宅

積分: 2518


9#
發表於 13-8-30 22:54 |只看該作者

引用:明白..明白....因為我問左一間taxi,+NTD4,0

原帖由 多多媽 於 13-08-30 發表
明白..明白....因為我問左一間taxi, NTD4,000 包10hrs, 之後每一個鐘NTD400, 另一間7人van係NTD3,000 for 8 ...
可pm我7人車tel?


大宅

積分: 1077


10#
發表於 13-8-31 02:29 |只看該作者
多多媽 發表於 13-8-30 11:59
明白..明白....因為我問左一間taxi, NTD4,000 包10hrs, 之後每一個鐘NTD400, 另一間7人van係NTD3,000 for 8 ...
我都想要7人van既聯絡電話, 可否pm我?


大宅

積分: 1077


11#
發表於 13-8-31 02:32 |只看該作者
多多媽 發表於 13-8-30 11:59
明白..明白....因為我問左一間taxi, NTD4,000 包10hrs, 之後每一個鐘NTD400, 另一間7人van係NTD3,000 for 8 ...
我都想要7人van個聯絡電話, 可否pm我?


男爵府

積分: 5343


12#
發表於 13-8-31 10:48 |只看該作者
回覆 lucasshunshun 的帖子

我都想要7人van個聯絡電話, 可否pm我?


伯爵府

積分: 17365


13#
發表於 13-8-31 14:48 |只看該作者

回覆:想請問, 各位係台灣包車, 會揀的士定係Van仔

其實的士係局促啲,我試過。


男爵府

積分: 5507


14#
發表於 13-8-31 19:57 |只看該作者

引用:明白..明白....因為我問左一間taxi,+NTD4,0

原帖由 多多媽 於 13-08-30 發表
明白..明白....因為我問左一間taxi, NTD4,000 包10hrs, 之後每一個鐘NTD400, 另一間7人van係NTD3,000 for 8 ...
Please pm me,thx

Anson已經七歲了,嚟近六月做哥哥 !!!
細佬十四週四有8.5cm..我就重左3LB左右
       十九週三有10.4cm..


禁止訪問

積分: 937


15#
發表於 13-9-1 00:12 |只看該作者

引用:明白..明白....因為我問左一間taxi,+NTD4,0

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 482

畀面勳章


16#
發表於 13-9-1 00:47 |只看該作者
唔好意思咁多位,d資料係公司,我星期一pm比你地呀。


別墅

積分: 770


17#
發表於 13-9-1 02:38 |只看該作者

回覆:想請問, 各位係台灣包車, 會揀的士定係Van仔?

我岩岩返黎,我地7人包左架9人車,台幣4500不限時,但停車場,過路費另計,架車好新同好舒服,司機好好人!



點評

bencat  可pm九人車資料俾我嗎?  發表於 13-10-10 20:46


男爵府

積分: 6066


18#
發表於 13-9-1 22:08 |只看該作者

回覆:想請問, 各位係台灣包車, 會揀的士定係Van仔

請pm包車資料,thanks


複式洋房

積分: 482

畀面勳章


19#
發表於 13-9-2 13:57 |只看該作者
咁多位, 我已pm 資料比你地喇…


別墅

積分: 766


20#
發表於 13-10-10 17:45 |只看該作者
回覆 miebb 的帖子

可以PM我嗎??我都想要包車司機資料

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo