跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2807

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 13-8-31 12:38 |只看該作者
各位上年幫左bb報n既媽咪。。入唔入到心儀既n班呢?。。定係即頭唔讀n呢?


大宅

積分: 4758


2#
發表於 13-8-31 21:43 |只看該作者

回覆:想請教

漁翁撒網下,得一間收,細b都冇得話心唔心儀了




大宅

積分: 2807

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 13-8-31 21:48 |只看該作者
回覆 pokey 的帖子

謝謝妳既回覆呀...有一間收都唔錯啦...

而家競爭咁大...想搵間好既讀n都唔易


禁止訪問

積分: 13577


4#
發表於 13-9-1 03:13 |只看該作者

引用:漁翁撒網下,得一間收,細b都冇得話心唔心

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4758


5#
發表於 13-9-1 12:24 |只看該作者

回覆:想請教

今年又要報k1,仍然係細b蝕底




大宅

積分: 2688


6#
發表於 13-9-4 08:34 |只看該作者

回覆:misscare 的帖子

上年報左三間,三間都不收,所以索性不讀n


大宅

積分: 2807

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 13-9-4 09:40 |只看該作者
想搵間好小小都好似無可能咁...

希望各位細B將來爭氣...讀書叻...品行好...又聰明


別墅

積分: 560


8#
發表於 13-9-7 13:49 |只看該作者

回覆:想請教

報咗2間,1間收咗


大宅

積分: 1342


9#
發表於 13-9-9 08:45 |只看該作者

回覆:想請教

報左十間,得三間有得ln,冇一間收




男爵府

積分: 6477


10#
發表於 13-9-9 11:49 |只看該作者

回覆:想請教

舊年報左3間心儀,其中一間收




17/12 5w6d 0.54cm 閃閃 ; 31/1 12w2d 6.11cm 頸皮 1.5mm  Oscar passed; 2/3 16w4d 175g; 19w3d 334g 仔仔; 21w 450g; 25w 856g; 29w 1556g; 32w 2057g; 34w 2400g; 36w 2870g; 37w 3073g; Born on Aug 3 3055g


洋房

積分: 81


11#
發表於 13-11-1 16:01 |只看該作者

回覆:想請教

我也in到灰曬!




複式洋房

積分: 340


12#
發表於 13-11-17 09:45 |只看該作者

回覆:想請教

我問咗幾間學校收唔收我個仔讀n班,到到都話唔收,所以索性同佢報k1,好彩我同佢見第一間,已經收咗,唔洗再周圍找


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo