跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1754


1#
發表於 13-9-7 15:24 |只看該作者
阿囡下個月開始返下午N班,冇咗午睡時間,唔知點安排時間好?大家可否分享下 Thanks~

現在阿囡平日嘅習慣:

7:30-8:30am 起身、飲奶
10-11am 食麫包或通粉(出街買餸,自己順便食早餐)
12:30-1:30 pm 吃午飯
2:30-4:30pm 午睡
5:30pm沖涼
6:30pm 吃晚飯
8:00pm 吃水果
10:00pm 飲奶、睡覺




大宅

積分: 1754


2#
發表於 13-9-7 15:29 |只看該作者

回覆:點樣可以幫阿囡調節到返下午N班嘅時間

下午N班返1:20〜 4:30,希望可以安排到小睡時間俾佢,等佢唔洗返學時扭眼睏




大宅

積分: 1378

畀面勳章


3#
發表於 13-9-18 11:43 |只看該作者
回覆 allaboutbb 的帖子

我都煩惱緊呀..我個囡同你既小朋友SCHEDULE差不多呀...10月2日開學...似乎要開始調整下啦...


別墅

積分: 583


4#
發表於 13-9-19 00:12 |只看該作者

回覆:點樣可以幫阿囡調節到返下午N班嘅時間

我個女剛剛返下午班,將午睡時間改放學後,瞓到6-6:30pm, 然後沖涼,食晚飯,10pm食奶瞓覺





別墅

積分: 583


5#
發表於 13-9-19 00:13 |只看該作者

回覆:點樣可以幫阿囡調節到返下午N班嘅時間

我個女剛剛返下午班,將午睡時間改放學後,瞓到6-6:30pm, 然後沖涼,食晚飯,10pm食奶瞓覺




別墅

積分: 527


6#
發表於 13-9-19 15:18 |只看該作者
我仔都係, 佢超夜訓, 晚晚11點幾先訓, 第二朝就訓到10點幾11點, 然後3點幾午睡
10月開始返下午班我都唔知點tune好.
如果放學返黎先訓, 會唔會夜晚更唔肯訓


別墅

積分: 527


7#
發表於 13-9-23 23:11 |只看該作者
回覆 ilvsobb 的帖子

咁你女女第二日通常幾點起身, 返學前會唔會小睡一陣?


大宅

積分: 3495


8#
發表於 13-10-24 08:33 |只看該作者

回覆:點樣可以幫阿囡調節到返下午N班嘅時間

我仔早上7:30便起身, 可唔可以早上比佢疲倦些,如早上踏三輪車, 去公園, 11:30至12:30午睡, 12:30午餐,1:00番學, 我現在試緊,將佢睡覺時間安排早些, 下個月開始番學


大宅

積分: 1754


9#
發表於 13-10-24 23:09 |只看該作者

引用:我仔早上7:30便起身,+可唔可以早上比佢疲

原帖由 cccbbb 於 13-10-24 發表
我仔早上7:30便起身, 可唔可以早上比佢疲倦些,如早上踏三輪車, 去公園, 11:30至12:30午睡, 12:30 ...
我個囡返咗兩個幾星期,佢自己好似調節咗⋯⋯早上9:30前自然醒,一直玩、食午飯、返學至4:30,搭車回家時多算都倦到睡著,到7:00前又會自然醒,吃飯、沖涼,晩上10:30前會瞓




大宅

積分: 3495


10#
發表於 13-10-25 08:03 |只看該作者

回覆:點樣可以幫阿囡調節到返下午N班嘅時間

請問有經驗讀下午班的家長, 如果我唔想放學後, 仲比小朋友小睡, 得唔得?我驚小朋友最終好晚才睡, 打亂作息時間。反而, 在中午上學前比佢睡1次, 11:00至中午12睡1次, 或者我試吓可唔可以晚上早些食晚飯, 晚上8:30上床睡, 一覺睡到天光


大宅

積分: 3495


11#
發表於 13-10-25 08:05 |只看該作者

回覆:點樣可以幫阿囡調節到返下午N班嘅時間

番下午校最驚就是打亂小朋友的作息時間, 沒有咁規律。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo