嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 11643

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 13-9-19 20:54 |只看該作者
一日食唔到一餐固體,點都唔肯食,入左囗都吐出來,
之前一餐食2碗嫁
依家一日開幾次奶,都唔係餐餐食。
我自己食外賣,佢又搶食。煲粥同爛飯又唔肯食,係咪要開始煮大人飯俾佢食




男爵府

積分: 9779


2#
發表於 13-9-19 23:32 |只看該作者
你bb好叻wow~佢咁鍾意,可以試下少少,有無特別既反應~


翡翠宮

積分: 94880


3#
發表於 13-9-20 01:31 |只看該作者
系咪嫌D嘢無味啊?大人食嘅嘢味道都會重D,所以佢就要搶住食


子爵府

積分: 11643

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 13-9-20 01:40 |只看該作者

引用:系咪嫌D嘢無味啊?大人食嘅嘢味道都會重D,所

原帖由 wahiuma 於 13-09-20 發表
系咪嫌D嘢無味啊?大人食嘅嘢味道都會重D,所以佢就要搶住食
我都有俾小小鹽不過佢5肯食好彩嘅係12m反健康院體重ok但我覺得佢好皮包骨





翡翠宮

積分: 94880


5#
發表於 13-9-20 01:42 |只看該作者
aki0106 發表於 13-9-20 01:40
我都有俾小小鹽不過佢5肯食好彩嘅係12m反健康院體重ok但我覺得佢好皮包骨



...

試下用唔同嘅材料去吊味,同埋試下煮粉麵果D俾佢試下,換下口味,睇下佢肯唔肯食


子爵府

積分: 11748


6#
發表於 13-9-20 01:48 |只看該作者

回覆:13個月大bb只肯食小小奶

用同一款碗裝多份佢d 嘢食係佢面前食




子爵府

積分: 11643

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 13-9-20 03:35 |只看該作者

引用:用同一款碗裝多份佢d+嘢食係佢面前食 +

原帖由 torotoro 於 13-09-20 發表
用同一款碗裝多份佢d 嘢食係佢面前食
有吖,我煮通粉戈d佢都唔肯食




子爵府

積分: 13914


8#
發表於 13-9-20 09:49 |只看該作者

回覆:13個月大bb只肯食小小奶

我個仔都由16個月開始挑有味野黎食,本來想唔用調味料起碼到兩歲架嘛,呢家都無計,要早d轉大人飯




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo