嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2354


1#
發表於 13-9-20 14:22 |只看該作者
買著2個好生0既牛油果,就咁蒸熟食得唔得?還是要擺雪櫃等熟先食?上2次就咁擺雪櫃等熟有少少淋挪出來切開D肉變晒黑色唔要得了




洋房

積分: 87


2#
發表於 13-9-21 16:54 |只看該作者
我見有媽媽教放係通風地方幾日就熟,你可以下,就黎打風


大宅

積分: 2977


3#
發表於 13-9-21 20:28 |只看該作者

回覆:牛油果

放係米筒就可以〜




大宅

積分: 2354


4#
發表於 13-9-21 20:51 |只看該作者

回覆:@貓咪@ 的帖子

係驚D肉變黑





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo