在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2494


1#
發表於 13-9-20 20:12 |只看該作者
預產期2014年1月,所以而家要決定請工人定自己湊,唔放心一個初生BB俾工人湊,又驚請唔到好工人,但又唔捨得份工作,因為準時收工,又唔太辛苦,所以好難取捨!有無jm初生bb俾工人湊,而又湊得好好?




男爵府

積分: 7381


2#
發表於 13-9-20 20:29 |只看該作者
有份準時收工又唔辛苦嘅工緊係請工人湊,bb大得好快,好快又需要錢去學野。


子爵府

積分: 11426

睛靈勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 13-9-20 20:30 |只看該作者

回覆:工人湊 vs 自己湊

工人揍兩個,大果個十個月大跟姐姐,細果個初生跟姐姐,好好!秘訣係你真心對個工人好

爆愛車縫作


侯爵府

積分: 22202

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 13-9-20 21:21 |只看該作者
我佗住5個月開始搵, 7個月接左工人返黎, 覺得佢做野好有交帶. 所以從NB (2 MTH, 因為要返工) 就俾佢揍, 無老人家幫手, 對我BB好好.

你早少少搵, 如果不合心意可以轉人. 其實做2星期已經見真章.


複式洋房

積分: 386


5#
發表於 13-9-20 21:53 |只看該作者
我個仔今年4歲,由出世到而家都係同一個姐姐湊冇老人家,我都覺得真心對佢好佢都會對你個BB好


大宅

積分: 2494


6#
發表於 13-9-20 23:03 |只看該作者

回覆:工人湊 vs 自己湊

睇完各jm既留言,有返少少信心!




大宅

積分: 2494


7#
發表於 13-9-20 23:04 |只看該作者

回覆:工人湊 vs 自己湊

你地請印傭定菲傭?




男爵府

積分: 7008

畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 13-9-21 00:11 |只看該作者

回覆:工人湊 vs 自己湊

看個印印好錫bb,由bb三個月湊到依家七個月,阿仔夜晚要姐姐tum佢先肯訓




大宅

積分: 4967


9#
發表於 13-9-21 00:34 |只看該作者

引用:預產期2014年1月,所以而家要決定請工人定

原帖由 elaine921 於 13-09-20 發表
預產期2014年1月,所以而家要決定請工人定自己湊,唔放心一個初生BB俾工人湊,又驚請唔到好工人,但又唔捨 ...
如果經濟許可自己湊,工可遲D再搵,同埋請工人好煩




複式洋房

積分: 492


10#
發表於 13-9-21 01:04 |只看該作者

回覆:工人湊 vs 自己湊

我個細仔一出世就請印印姐姐,老實講佢地湊得掂過我,到依家請第三個,雖然一個比一個幫少手,但so far都ok,妳可以見多幾個,揀個醒目得黎又比較敦厚的,太古惑或太蠢頓的就別揀,老實講~她們大多數都克苦耐勞,也不會做出太過份的事,如妳不是對她太差,她們是樂於幫手的,the only point need to concern是家中多個外人要同屋住同相處罷。


男爵府

積分: 6248


11#
發表於 13-9-21 07:08 |只看該作者

回覆:elaine921 的帖子

最緊要俾姐姐知,咩事都好,bb係最重要


大宅

積分: 2494


12#
發表於 13-9-21 17:39 |只看該作者

引用:看個印印好錫bb,由bb三個月湊到依家七個月

原帖由 BlueViann 於 13-09-21 發表
看個印印好錫bb,由bb三個月湊到依家七個月,阿仔夜晚要姐姐tum佢先肯訓



...
咁小朋友會唔會唔痴你,我都好擔心!




男爵府

積分: 6405

好媽媽勳章


13#
發表於 13-9-21 17:45 |只看該作者

回覆:工人湊 vs 自己湊

我仔由NB到而家3歲都係姐姐湊,冇老人家幫手。同樓上jm咁講,真心對姐姐好。咁當然,請到好姐姐又好講彩數,我都算好彩,姐姐本質好好。




子爵府

積分: 13264


14#
發表於 13-9-21 22:44 |只看該作者

引用:預產期2014年1月,所以而家要決定請工人定

原帖由 elaine921 於 13-09-20 發表
預產期2014年1月,所以而家要決定請工人定自己湊,唔放心一個初生BB俾工人湊,又驚請唔到好工人,但又唔捨 ...
千其唔好比工人湊,後悔x100000。




大宅

積分: 2494


15#
發表於 13-9-22 00:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+elaine921+於+13-09-20+發表

原帖由 jellyfishes 於 13-09-21 發表
千其唔好比工人湊,後悔x100000。
點解?




男爵府

積分: 7008

畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 13-9-22 13:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BlueViann+於+13-09-21+發表

原帖由 elaine921 於 13-09-21 發表
咁小朋友會唔會唔痴你,我都好擔心!
現階段痴姐姐多啲,再大小小就識分邊個係媽媽




伯爵府

積分: 16456

想生BB熱投 BK Milk勳章


17#
發表於 13-9-22 13:57 |只看該作者
講真, 小朋友一定係自己湊最好, 教育同心機無人可以同媽咪比.


禁止訪問

積分: 15337


18#
發表於 13-9-22 17:15 |只看該作者

回覆:工人湊 vs 自己湊

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14768


19#
發表於 13-9-22 17:52 |只看該作者
我都唔放心NB係工人湊,所以我個女初生時係我媽湊的,八個月大時才請工人來湊。


公爵府

積分: 26605


20#
發表於 13-9-23 12:08 |只看該作者

引用:最緊要俾姐姐知,咩事都好,bb係最重要

原帖由 kaka1226 於 13-09-21 發表
最緊要俾姐姐知,咩事都好,bb係最重要
係呀!
你真心對姐姐好,佢會對BB好!

我同姐姐講,冇野緊要過BB安全
So far 我姐姐緊張過我




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo