跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18963


1#
發表於 13-9-27 19:04 |只看該作者
請問我想由上水搭火車在太和站出再轉的士入大埔工業邨,出車後應該點行才最快可以去到的士站?究竟太和有冇的士站?是否等於在佰佳果度?我非常之唔熟路,只是N年前到過下太和坐火車入沙田,當時記我要上上落落,因我日日都要搭的士入工業村,所以在太和搭估計應該平過在大埔墟站搭,因此請熟路我街方教教路


男爵府

積分: 6435

畀面勳章


2#
發表於 13-9-27 19:31 |只看該作者

回覆:sn0629 的帖子

百佳果邊有的士站,或是在大堂那邊出口,到心粥館對開樓梯落去都有的士站




伯爵府

積分: 18963


3#
發表於 13-9-27 21:14 |只看該作者

引用:百佳果邊有的士站,或是在大堂那邊出口,到

原帖由 肥鴨媽媽 於 13-09-27 發表
百佳果邊有的士站,或是在大堂那邊出口,到心粥館對開樓梯落去都有的士站



...
咁行去百佳果邊搭近d? 定心粥館果邊近d?
同埋入工業村應邊個方向順路d及平d?
因趕時間要日日搭想了解清楚
謝※


男爵府

積分: 9229

睛靈勳章


4#
發表於 13-9-27 21:17 |只看該作者

回覆:sn0629 的帖子

上咗車用的路程差唔多!





子爵府

積分: 10912


5#
發表於 13-9-27 21:34 |只看該作者
落車後, 扶手電梯去樓上個出口, 出咗閘轉右, 落扶手電梯, 直去最後玻璃門出去, 落樓梯就係太和百佳, 落完樓梯你就會見到綠的站在行人過路線(好似斑馬線咁)右邊. 個人認為, 由太和百佳去工業村會比較近.


男爵府

積分: 6435

畀面勳章


6#
發表於 13-9-27 21:35 |只看該作者

回覆:sn0629 的帖子

其實睇下你咩時間?




伯爵府

積分: 15550

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


7#
發表於 13-9-28 01:46 |只看該作者
sn0629 發表於 13-9-27 19:04
請問我想由上水搭火車在太和站出再轉的士入大埔工業邨,出車後應該點行才最快可以去到的士站?究竟太和有冇 ...
大埔墟火車站坐的士去工業村近d wor......


子爵府

積分: 10858

畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 13-9-28 09:09 |只看該作者

回覆:太和熟請進

太和百佳去平d


大宅

積分: 3070

BK Milk勳章


9#
發表於 13-9-29 10:43 |只看該作者

回覆:太和熟請進

如果搭得火車去太和,不如搭多一個站去大埔墟轉75k去大埔工業村,冇錯太和可搭73,但45分鐘一班,75k總站在大埔墟火車站班次密好多




伯爵府

積分: 18963


10#
發表於 13-9-30 08:54 |只看該作者

引用:落車後,+扶手電梯去樓上個出口,+出咗閘轉右

原帖由 GLG 於 13-09-27 發表
落車後, 扶手電梯去樓上個出口, 出咗閘轉右, 落扶手電梯, 直去最後玻璃門出去, 落樓梯就係太和百佳, 落完樓 ...
你講得好清楚,今早一搵就搵到Thanks


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo