跳至

首頁
1

尾頁
   1


子爵府

積分: 10577


1#
發表於 13-10-2 13:21 |只看該作者
各位,你地仔囡收到信呀,我報左4間,收到一間,係心儀之選,其餘幾間冇音訊


男爵府

積分: 6026

2018父親節勳章 2018母親節勳章 笑得好勳章 BB防敏心得分享勳章 瞓得好勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第四回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 分享愛 貓狗褓姆 想生BB熱投 DHA勳章 冬日勳章 趣教勳章 叻叻勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 13-10-2 16:03 |只看該作者
我都係收到一間, 早前已經面試左, 5/10放榜
另外仲有一間2/10先開始派表, 2/11 面試


複式洋房

積分: 280


3#
發表於 13-10-2 17:11 |只看該作者

回覆:Jessiest 的帖子

暫時有兩間,心儀既依家先開始報名




子爵府

積分: 10723


4#
發表於 13-10-10 13:40 |只看該作者

回覆:收到k1面試信未

暫時收到一間既面試信,已報兩間,打算一共報五間!下星期六再報最心儀個間!



大宅

積分: 3975


5#
發表於 13-10-10 14:52 |只看該作者

回覆:收到k1面試信未

收到喇!已面試及已收左



co bb


大宅

積分: 2333

睛靈勳章


6#
發表於 13-10-10 15:14 |只看該作者

引用:收到喇!已面試及已收左 +

原帖由 hahaki 於 13-10-10 發表
收到喇!已面試及已收左
恭喜!!恭喜


大宅

積分: 3975


7#
發表於 13-10-10 15:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hahaki+於+13-10-10+發表收到

原帖由 tweety82080 於 13-10-10 發表
恭喜!!恭喜
多謝,大家加油努力呀!



co bb


男爵府

積分: 8140


8#
發表於 13-10-11 00:29 |只看該作者

回覆:收到k1面試信未

報左7間,收到5間面試信,12號第一次面試


洋房

積分: 97


9#
發表於 13-10-11 15:37 |只看該作者

回覆:收到k1面試信未

收到喇,唔知會問d咩呢,有d緊張,有冇人向鑽石山區的?


大宅

積分: 3641


10#
發表於 13-10-12 01:14 |只看該作者

回覆:verygood3ee 的帖子

下個月有位可以轉N 位


複式洋房

積分: 496


11#
發表於 13-10-12 14:06 |只看該作者

回覆:收到k1面試信未

我收到5間要interview,已經in左兩間,有1間收左我個囡啦,仲有3間未in,但同一日😨,超辛苦⋯各位,我地一齊努力💪



Kennis


複式洋房

積分: 276


12#
發表於 13-10-23 16:12 |只看該作者
有, 好多面试啊, 有d又撞期, 好烦


大宅

積分: 3495


13#
發表於 13-10-23 22:43 |只看該作者

回覆:收到k1面試信未

收到5間面試, 現在個個星期六都要面試, interview了一間, 是group interview, 等消息中, 最心儀只有一間, 未interview.


大宅

積分: 3495


14#
發表於 13-10-23 22:48 |只看該作者

回覆:收到k1面試信未

我係大埔, 北區,現在(一人一校政策),新聞有講, 我只可以比一間學校留位費, 真煩。


大宅

積分: 3495


15#
發表於 13-10-23 22:50 |只看該作者

回覆:收到k1面試信未

如果自己最心儀果間學校好遲先通知會被取錄,咁就煩。


別墅

積分: 656


16#
發表於 13-10-23 23:36 |只看該作者

回覆:收到k1面試信未

我報左6間,6間都收到面試信,已經in左2間,仲未有消息收唔收


子爵府

積分: 10577


17#
發表於 13-10-29 14:22 |只看該作者

回覆:amyzz 的帖子

一日in兩間我都覺得辛苦,有撞正佢食meal時間,有撞正佢午睡時間,


複式洋房

積分: 179


18#
發表於 13-10-29 14:24 |只看該作者

回覆:收到k1面試信未

in左兩間,兩間都收左,星期六見第三間


子爵府

積分: 10723


19#
發表於 13-10-31 15:06 |只看該作者

回覆:收到k1面試信未

見左兩間,兩間都收左,下星期六見埋最心儀兩間!


男爵府

積分: 8891


20#
發表於 13-11-1 19:19 |只看該作者

回覆:收到k1面試信未

見左一間,已收左


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo