跳至

首頁
1

尾頁
   2


已刪除用户

積分: 10100


1#
發表於 13-10-13 15:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2080


2#
發表於 13-10-18 22:10 |只看該作者
回覆 小靜B 的帖子

我個女都係咁, 仲要只係識叫爸爸, 唔叫媽媽, 所以我只係報D易入O既學校, 其實我相信你報多幾間總有一間收, 只要唔好報D名校, 因為佢地會叫你唱歌呀, 問咩名就好多都會, 不過又唔係唔識就一定唔收, 平常心, relax D


大宅

積分: 3865


3#
發表於 13-10-21 10:03 |只看該作者
回覆 小靜B 的帖子

我個仔都係7月出世又唔係好識講野,岩岩in左2-3間。唉,佢一唔識講就對老師擰頭+講「唔好」


複式洋房

積分: 166


4#
發表於 13-10-21 23:16 |只看該作者
面試多幾間,間間面試方式唔同,有D用故事、唱歌、游戲形式,睇小朋友反應,面試名校反而覺得佢地問小朋友一堆無聊野,覺得學校同教師都無花心機係面試上,太傳統死板


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo