自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


公爵府

積分: 26756


1#
發表於 13-11-6 20:48 |只看該作者
隔離team同事跟佢果team阿head不和,又滿足唔到我上司的工作要求。 我經常做佢地的“傳聲筒”. 今日我上司忍唔住直接走去該同事面前話比佢聽點做, 同事唔忿氣係email鏟我上司,結果去到GM召見果位同事。

我覺得果位同事好蠢,好多次佢complain我上司,我有叫佢直接面對面講,點知佢會係email同上司嘈。

大家會唔會因工作上不和正面/ 曾經同同事/上司嘈?


禁止訪問

積分: 7216


2#
發表於 13-11-6 20:52 |只看該作者

引用:隔離team同事跟佢果team阿head不和,又滿足

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


用戶要求終止服務

積分: 56846

畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 13-11-6 20:53 |只看該作者

回覆:你地有無試過工作上直接同上司/同事嘈?

同上司嘈冇運行,除非唸住走



點評

lojo11    發表於 13-11-8 09:48
yukyuk1124  同意  發表於 13-11-7 10:04
hksunshine  yes  發表於 13-11-7 09:54
ferrari2007  智理明言  發表於 13-11-7 02:20
Guesswho  Agree  發表於 13-11-7 00:05
cherrie_q    發表於 13-11-7 00:00
熱狗媽  agree  發表於 13-11-6 23:57
望咩呀望


子爵府

積分: 11830


4#
發表於 13-11-6 20:58 |只看該作者

引用:同上司嘈冇運行,除非唸住走 +

原帖由 bebebibi 於 13-11-06 發表
同上司嘈冇運行,除非唸住走
以前識咁諗就好



翡翠宮

積分: 84302


5#
發表於 13-11-6 21:00 |只看該作者
嘈就唔會。有不同意見就經常發生。

點評

cherrie_q    發表於 13-11-7 00:00


子爵府

積分: 10988

親子達人勳章 hashtag影視迷勳章


6#
發表於 13-11-6 21:01 |只看該作者

回覆:你地有無試過工作上直接同上司-同事嘈?

唔會,咁大個人,唔會咁樣解決問題。


珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


7#
發表於 13-11-6 21:04 |只看該作者

回覆:你地有無試過工作上直接同上司/同事嘈?

嘈唔記得有冇,不過我個人有咁嘅潛質




子爵府

積分: 13726


8#
發表於 13-11-6 21:05 |只看該作者

回覆:你地有無試過工作上直接同上司-同事嘈?

我做的工種,意見分歧常有,但針對事唔針對人,不傷感情。


水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


9#
發表於 13-11-6 21:06 |只看該作者

回覆:熱狗媽 的帖子

我冇試過,但見過上司同下屬當面嗌交,係成日嗌,真係頂唔順


大宅

積分: 3830


10#
發表於 13-11-6 21:12 |只看該作者

回覆:你地有無試過工作上直接同上司/同事嘈?

剛出來做野時, 只識做野唔識做人, 同個無料兼收回俑上司嘈, 最後被炒:pppp:




大宅

積分: 3112


11#
發表於 13-11-6 22:40 |只看該作者

回覆:你地有無試過工作上直接同上司/同事嘈?

有時唔係識唔識做,係有人全心玩你害你,你可以掂?死忍?唔做?定係唔出聲助長佢再玩你?




禁止訪問

積分: 15337


12#
發表於 13-11-6 22:41 |只看該作者

回覆:你地有無試過工作上直接同上司-同事嘈?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2215


13#
發表於 13-11-6 22:49 |只看該作者

回覆:你地有無試過工作上直接同上司-同事嘈?

我有,我覺得佢冇料又扮勁,初初諗住忍佢,點知越黎越過份:pppp:,於是決定唔做,臨走前終於爆發


子爵府

積分: 12527

認識瑞士牛牛第一回


14#
發表於 13-11-6 22:53 |只看該作者
我會當面發我上司脾氣..道理係我度..我當然理直氣壯啦!哈哈哈


公爵府

積分: 26756


15#
發表於 13-11-6 23:56 |只看該作者
ciaochibi 發表於 13-11-6 22:40
有時唔係識唔識做,係有人全心玩你害你,你可以掂?死忍?唔做?定係唔出聲助長佢再玩你?



...
我同事個上司就係咁, 問親野佢上司都會話''其實我唔係好明你講嘜", 又比雷佢踩, 等佢中左快c了, 就出嚟扮好人. 但私下成日intercom係我上司面前話佢. 結果今日同事還擊了.

啱啱同事打比我, 原來佢無諗住走, 我同佢講佢咁做好衝動, 佢話故意嘅. 我話我上司都算EQ好, 比佢係email話完, 再係GM面前投訴都無出聲(我估上司一來想保持形象, 又可能覺得無必要因為咁同人嘈, 又或者係佢唔夠膽)



禁止訪問

積分: 44


16#
發表於 13-11-6 23:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26756


17#
發表於 13-11-6 23:59 |只看該作者
chungandlam 發表於 13-11-6 21:01
唔會,咁大個人,唔會咁樣解決問題。

係呀, 我以為自己夠粗枝大葉, 估唔到同事會咁唔理後果咁做. 我覺得佢咁樣好stupid


禁止訪問

積分: 41818

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 春季勳章 BK猜猜猜慶中秋


18#
發表於 13-11-7 00:00 |只看該作者

回覆:你地有無試過工作上直接同上司/同事嘈?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26756


19#
發表於 13-11-7 00:04 |只看該作者
mavisli18 發表於 13-11-6 23:59
係佢上司定你上司?

我係sales, 佢地係merchandiser, 我上司係sales team head, 佢上司係purchasing果邊的head, 有d工作上我上司都需要佢幫手, 但佢個阿head係世界仔, 口水多過浪花, 同事同佢唔啱嘴形, 又覺得我上司成日催佢, 所以佢兩個阿head都唔鍾意


子爵府

積分: 12246

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


20#
發表於 13-11-7 00:10 |只看該作者

回覆:你地有無試過工作上直接同上司-同事嘈?

我認為同上司硬碰,係唔會有運行,但我試过,所以最後冇得撈落去!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo