自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 3820


1#
發表於 13-11-7 16:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 139296

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 13-11-7 16:56 |只看該作者

回覆:幫朋友問,沙田去馬料水

即中大嗎?搭一個火車站。


禁止訪問

積分: 3820


3#
發表於 13-11-7 16:59 |只看該作者

引用:即中大嗎?搭一個火車站。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 139296

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 13-11-7 17:58 |只看該作者

回覆:幫朋友問,沙田去馬料水

去到大學站好似有小巴去?



大宅

積分: 1066


5#
發表於 13-11-7 18:29 |只看該作者

回覆:幫朋友問,沙田去馬料水

可以係天橋底嗰邊撘27M小巴


伯爵府

積分: 18587


6#
發表於 13-11-7 21:27 |只看該作者

回覆:幫朋友問,沙田去馬料水

的士40幾蚊,上星期搭完


禁止訪問

積分: 3820


7#
發表於 13-11-7 22:04 |只看該作者

引用:的士40幾蚊,上星期搭完

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3820


8#
發表於 13-11-7 22:05 |只看該作者

引用:可以係天橋底嗰邊撘27M小巴

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18587


9#
發表於 13-11-7 22:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+carebearsss+於+13-11-07+發

原帖由 皇之媽 於 13-11-07 發表
搭幾耐到?
沙田定大圍多啲的士呢@~@
沙田搭去10幾分鐘


伯爵府

積分: 18587


10#
發表於 13-11-7 22:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+marmalade+於+13-11-07+發表

原帖由 皇之媽 於 13-11-07 發表
小巴會否好難等車?
搭小巴都行得幾遠,如果係你不如直接搭火車去大學站搭的士去,應該最好!除非你本身住沙田就無謂轉多程


禁止訪問

積分: 3820


11#
發表於 13-11-7 23:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+皇之媽+於+13-11-07+發表小巴

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18587


12#
發表於 13-11-7 23:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+carebearsss+於+13-11-07+發

原帖由 皇之媽 於 13-11-07 發表
朋友不是住沙田,佢諗梗邊個站易等的士,大學站易有的士嗎如果星期六八點?

...
大學出面有的士站但唔肯定多唔多車,我因為住沙田,所以個日直接係沙田搭


禁止訪問

積分: 3820


13#
發表於 13-11-7 23:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+皇之媽+於+13-11-07+發表朋友

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4889

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


14#
發表於 13-11-8 01:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3820


15#
發表於 13-11-8 16:07 |只看該作者

引用:回覆+皇之媽+的帖子應該系沙田新城市下的巴

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo