自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


1#
發表於 13-11-11 02:49 |只看該作者
剛剛餵完奶, 爬起身入廚房斟水,老公唔見左人, 應該係出左街買野食,突然 見到遠處有大強, 嘩, 四年冇見過呢種生物, 超驚地拎枝biokill 遠距離噴佢,佢即走, 我嚇到拎住枝殺蟲水跑出廚房門口, 留意佢, 諗住一見佢又噴, 就在呢一刻, 聽到我老公揸車返來嘅聲, 嘩,返得來超合時, 開心到執到金咁啦, 到佢入左屋 , 即派佢追殺隻強, 最後佢死於拖鞋下

明天要開漂白水仔細清潔全個廚房, 同倒漂白水落渠口先得!!

有趕滅小強方法分享嗎??謝謝大家

點評

quarterday  公司除蟲組人員話:小強藥放渠口位,清咗小強後可以唔駛放,但切記唔好用小強屋。  發表於 13-11-11 07:38


大宅

積分: 1043


2#
發表於 13-11-11 02:50 |只看該作者

回覆:岩曬timing, 殺大強, 另求趕強良方

拖鞋打小強會有細菌

點評

stepchk  打完可以用漂水洗乾淨加消毒  發表於 13-11-11 15:56


伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


3#
發表於 13-11-11 02:54 |只看該作者

引用:拖鞋打小強會有細菌

原帖由 MsMiChong 於 13-11-11 發表
拖鞋打小強會有細菌
果下唔打就放左佢走, 所以打左

初初想殺拍拖電死佢, 但個角度好懶打


翡翠宮

積分: 76418

熱血勳章 好媽媽勳章 hashtag影視迷勳章


4#
發表於 13-11-11 03:13 |只看該作者

回覆:岩曬timing, 殺大強, 另求趕強良方

我去日本旅行都有買手信->曱甴屋俾佢哋!你睇我幾記得佢哋



琥珀宮

積分: 156788

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 13-11-11 03:14 |只看該作者

引用:我去日本旅行都有買手信->曱甴屋俾佢哋!你

原帖由 Onlok 於 13-11-11 發表
我去日本旅行都有買手信->曱甴屋俾佢哋!你睇我幾記得佢哋
成日覺得會引埋隔離屋d 小強過黎住咁,所以唔敢用


大宅

積分: 3043

BK Milk勳章


6#
發表於 13-11-11 03:56 |只看該作者

回覆:岩曬timing, 殺大強, 另求趕強良方

我衫房有強哥,開頭見到好多佢啲便便,但一直無見過佢,所以有諗過係鹽蛇,但我今日終於見到但好多雜物,我未揾佢,已經放左屋仔(豪華版)都唔明點解會係衫房同唔知佢有咩食,勁多便便


伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


7#
發表於 13-11-11 06:20 |只看該作者

引用:我衫房有強哥,開頭見到好多佢啲便便,但一

原帖由 Katwang2468 於 13-11-11 發表
我衫房有強哥,開頭見到好多佢啲便便,但一直無見過佢,所以有諗過係鹽蛇,但我今日終於見到但好多 ...
唔好信嚴先生, 我屋企之前都有條, 巨型添, 手掌咁長 ,之前佢一直住露台,最後走入來,都諗住由佢住下, 點知一樣有蚊, 所以我最後嬲嬲地, 叫我老公捉返佢出露台, 然後長關啲窗

點評

Katwang2468  間房已經係長關,唔知係邊入  發表於 13-11-11 10:36


珍珠宮

積分: 32876


8#
發表於 13-11-11 11:03 |只看該作者
我今早都見到, 老公既反映重要慢半拍,比佢走甩左, 個c6重要話小強更係會走架啦 :pppp: 鬼唔知阿媽係女人咩


我諗緊今晚我點算呀


伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


9#
發表於 13-11-11 14:13 |只看該作者

引用:我今早都見到,+老公既反映重要慢半拍,比佢

原帖由 小草王道 於 13-11-11 發表
我今早都見到, 老公既反映重要慢半拍,比佢走甩左, 個c6重要話小強更係會走架啦 鬼唔知阿媽 ...
好 大陰影, 唔好話走甩左, 我隻明明歸左西, 我今天成朝都唔敢入廚房, 諗到佢行過每吋地方,我想殺人


珍珠宮

積分: 32876


10#
發表於 13-11-11 14:19 |只看該作者
maggie625 發表於 13-11-11 14:13
好 大陰影, 唔好話走甩左, 我隻明明歸左西, 我今天成朝都唔敢入廚房, 諗到佢行過每吋地方,我想殺人

...
全中, 我個腦成朝都係諗起小強係我個廚房散步既情景呀

我個c6唔驚, 佢覺得我咁大個人唔應該驚小強呀,


子爵府

積分: 12210


11#
發表於 13-11-11 14:52 |只看該作者

回覆:岩曬timing, 殺大強, 另求趕強良方

我尋晚都見到大強, 好彩我D窗整哂蚊紗, 當時我正想打開蚊紗伸手去関窗, 就見到隻黑色物體係紗外慢步, 嚇到大叫呀! 好彩佢入唔到嚟咋, 如果唔係唔知點算呀


男爵府

積分: 7565


12#
發表於 13-11-11 15:23 |只看該作者

回覆:Onlok 的帖子

咁有佢心


伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


13#
發表於 13-11-11 15:55 |只看該作者

引用:我去日本旅行都有買手信->曱甴屋俾佢哋!你

原帖由 Onlok 於 13-11-11 發表
我去日本旅行都有買手信->曱甴屋俾佢哋!你睇我幾記得佢哋
買夠十層別墅俾佢地


伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


14#
發表於 13-11-11 15:56 |只看該作者

引用:我尋晚都見到大強,+好彩我D窗整哂蚊紗,+當

原帖由 801 於 13-11-11 發表
我尋晚都見到大強, 好彩我D窗整哂蚊紗, 當時我正想打開蚊紗伸手去関窗, 就見到隻黑色物體係紗外慢步 ...
我懷疑係煮飯時,開左窗一條隙縫, 咁岩又打風,佢就入左黎


珍珠宮

積分: 32876


15#
發表於 13-11-11 23:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小草王道+於+13-11-11+發表我

原帖由 maggie625 於 13-11-11 發表
好 大陰影, 唔好話走甩左, 我隻明明歸左西, 我今天成朝都唔敢入廚房, 諗到佢行過每吋地方,我想殺人

...
我贏左。佢升天了。

不過形住形住屋企重有個感覺好差




珍珠宮

積分: 32876


16#
發表於 13-11-11 23:17 |只看該作者

引用:我尋晚都見到大強,+好彩我D窗整哂蚊紗,+當

原帖由 801 於 13-11-11 發表
我尋晚都見到大強, 好彩我D窗整哂蚊紗, 當時我正想打開蚊紗伸手去関窗, 就見到隻黑色物體係紗外慢步 ...
慢步。佢睇緊樓盤咋。好彩佢得個睇字




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo