0-6個月

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 777


1#
發表於 13-11-18 10:36 |只看該作者
囡囡12日大,而家食緊1.5-2安粉,三個鐘一次,有時四個鐘,但好似唔夠飽,可以幾時加奶量?


翡翠宮

積分: 94880


2#
發表於 13-11-18 22:13 |只看該作者
初生BB都系隨喊隨食嘅,而且初生BB奶量未穩定,胃仔又細,都系少食多餐會好D


水晶宮

積分: 59284


3#
發表於 13-11-19 13:24 |只看該作者
初生bb個胃好細個咋~~
應該少食多餐咁喂佢好啲~~


珍珠宮

積分: 40133


4#
發表於 13-11-20 13:14 |只看該作者
第一個月最好系少食多餐,慢慢喂喇。


子爵府

積分: 13753


5#
發表於 13-11-20 14:21 |只看該作者
慢慢黎啦,最緊要系BB吸收得好~~


子爵府

積分: 12374


6#
發表於 13-11-20 16:06 |只看該作者

引用:初生BB都系隨喊隨食嘅,而且初生BB奶量未穩

原帖由 wahiuma 於 13-11-18 發表
初生BB都系隨喊隨食嘅,而且初生BB奶量未穩定,胃仔又細,都系少食多餐會好D
即係喊先食?我隻b好似唔餓咁,成日成好少




子爵府

積分: 12012

BB防敏心得分享勳章


7#
發表於 13-11-20 16:37 |只看該作者

回覆:初生B幾時要加奶量?

係唔係滿月之後可以加呀?


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


8#
發表於 13-11-20 19:00 |只看該作者
如果你覺得佢唔夠飽就可以加架


翡翠宮

積分: 94880


9#
發表於 13-11-21 21:23 |只看該作者
Tiffanytobe 發表於 13-11-20 16:06
即係喊先食?我隻b好似唔餓咁,成日成好少

如果佢唔喊就定時喂,不過都係要少食多餐,最怕佢掛住訓唔識餓會有黃


別墅

積分: 738


10#
發表於 13-12-4 13:24 |只看該作者
定時餵佢飲奶啦, BB 自己會調節食量, 多數向3星期或6星期, 係佢猛長期, 到時會成日要飲奶好似唔飽咁, 猛長期太約一星期啦, 之後會自然可以定時餵返奶同個量多左嫁啦, 如果你真係怕GE 就問下健康院護士


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo