嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1683


1#
發表於 13-11-23 07:23 |只看該作者
第六日了、晚晚無覺好訓、摸佢就好熱、但佢就話好凍、真係唔識同佢著衫呀! 一向好鐘意食藥、呢兩曰佢食到怕了、呢幾天都無大便、夜晚訓覺鼻塞、剛買了珮夫人、有無JM用過呢只?剛見到個個都話用生理x水、同埋、我媽話發燒唔好食飯、會壓住D熱、最好食下白粥、所以我女呢五曰主要食白粥、琴日下午先开始煮面俾佢食、但人地同我講、唔食飯無營養、仲難好Wo、請問你地發燒時、有無食飯、同埋、喉嚨發炎係咪一曰未好返、都仲有机會發燒


別墅

積分: 593


2#
發表於 13-11-23 13:09 |只看該作者

回覆:三嵗女發燒、你地會俾飯佢食嗎?

我個女同你個女一樣,佢啱啱好返,其實粥都可以落唔同嘢,我個女就鐘意食南瓜,或者煮下通粉 ,盡量食得清淡有營養

另外,喉嚨發炎要飲好多暖水,如果冇發燒嗰陣,趁有太陽帶佢落街曬下增強抵抗力,但要注意保暖




侯爵府

積分: 23806

陪月勳章


3#
發表於 13-11-23 13:23 |只看該作者
JasmineCheung 發表於 13-11-23 07:23
第六日了、晚晚無覺好訓、摸佢就好熱、但佢就話好凍、真係唔識同佢著衫呀! 一向好鐘意食藥、呢兩曰佢食到 ...

發燒、病通常都會瘦o架啦﹐
就以成人來講病都無胃口﹐
唔肯食飯好正常bor!

由佢食下粥啦﹐
好番之後要儲番肉地好易o架姐。

另外﹐
食緊醫生D藥做乜要食佩夫人呀?!?!



珍珠宮

積分: 47032

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4#
發表於 13-11-23 14:22 |只看該作者
發烧最好都系食粥,或粉麵。無大便要想辦法通。有時無大便都會吾退燒。


大宅

積分: 1683


5#
發表於 13-11-23 14:22 |只看該作者

引用:我個女同你個女一樣,佢啱啱好返,其實粥都

原帖由 ricolachoy 於 13-11-23 發表
我個女同你個女一樣,佢啱啱好返,其實粥都可以落唔同嘢,我個女就鐘意食南瓜,或者煮下通粉 ,盡量食得清 ...
佢發燒好密、手腳温度正常返、好快又熱返、唔知要發燒到幾時、你女病左幾奈先好返啊!


大宅

積分: 1683


6#
發表於 13-11-23 14:23 |只看該作者

引用:發烧最好都系食粥,或粉麵。無大便要想辦法

原帖由 sukkiu 於 13-11-23 發表
發烧最好都系食粥,或粉麵。無大便要想辦法通。有時無大便都會吾退燒。
好彩今日第一次有便便了


大宅

積分: 1683


7#
發表於 13-11-23 14:26 |只看該作者

引用:Quote:JasmineCheung+發表於+13-11-23+07:2

原帖由 siumak 於 13-11-23 發表
發燒、病通常都會瘦o架啦﹐
就以成人來講病都無胃口﹐
唔肯食飯好正常bor!
珮夫人係噴鼻、想幫個女通鼻塞


珍珠宮

積分: 47032

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


8#
發表於 13-11-23 14:46 |只看該作者
JasmineCheung 發表於 13-11-23 14:23
好彩今日第一次有便便了

我女2歲時,發高燒入院,退左又燒番,四五日都係咁,後尾同醫生講無大便,幫佢通一通,疴粒屎,之後就退燒,第二日就出院,到小學有一輪又是低燒,37度幾,本身唔係咁體溫,去睇醫生時先醒起問佢有無大便,返屋企開左大,就無事,藥都無食過.我覺得應是毒素在身體內,所以退唔到


別墅

積分: 593


9#
發表於 13-11-23 15:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ricolachoy+於+13-11-23+發表

原帖由 JasmineCheung 於 13-11-23 發表
佢發燒好密、手腳温度正常返、好快又熱返、唔知要發燒到幾時、你女病左幾奈先好返啊!

...
佢病咗一個星期,即刻瘦哂




大宅

積分: 1683


10#
發表於 13-11-23 19:27 |只看該作者

引用:Quote:JasmineCheung+發表於+13-11-23+14:2

原帖由 sukkiu 於 13-11-23 發表
我女2歲時,發高燒入院,退左又燒番,四五日都係咁,後尾同醫生講無大便,幫佢通一通,疴粒屎,之後就退燒,第二日 ...
我女今日有大便了、但都持續發燒、可能關佢鼻塞多D、佢用口呼吸、喉嚨發炎、所以成曰發燒


大宅

積分: 1683


11#
發表於 13-11-23 19:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+JasmineCheung+於+13-11-23+

原帖由 ricolachoy 於 13-11-23 發表
佢病咗一個星期,即刻瘦哂
我女眼都腫埋、唔知係咪晤夠訓


大宅

積分: 2729


12#
發表於 13-11-23 21:29 |只看該作者

回覆:三嵗女發燒、你地會俾飯佢食嗎?

發燒係唔好食飯,會難退燒呀,食粥,通粉啦,喉嚨好返燒自然會退,但你要留意有冇咳多左密左,怕會氣管炎所以唔退燒


大宅

積分: 1683


13#
發表於 13-11-23 21:56 |只看該作者

引用:發燒係唔好食飯,會難退燒呀,食粥,通粉啦

原帖由 Sugar~sugar 於 13-11-23 發表
發燒係唔好食飯,會難退燒呀,食粥,通粉啦,喉嚨好返燒自然會退,但你要留意有冇咳多左密左,怕會氣管炎所 ...
咳、反而打針後、小好多、睇医生都無話氣管炎、反而夜晚鼻塞、張開口呼吸、請問有無通鼻塞方法、買左通鼻噴霧、但佢唔敢用


大宅

積分: 2729


14#
發表於 13-11-24 01:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Sugar~sugar+於+13-11-23+發

原帖由 JasmineCheung 於 13-11-23 發表
咳、反而打針後、小好多、睇医生都無話氣管炎、反而夜晚鼻塞、張開口呼吸、請問有無通鼻塞方法、買左通鼻噴 ...
我覺得通鼻貼係幾好,貼係心口,阿女話貼左舒服d,希望幫到你


大宅

積分: 2729


15#
發表於 13-11-24 01:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ricolachoy+於+13-11-23+發表

原帖由 JasmineCheung 於 13-11-23 發表
我女眼都腫埋、唔知係咪晤夠訓
感冒都會眼腫眼紅紅咁,食左藥係難d去大便架,俾多d水佢飲,唔好食平果,平果有d人食會更難去便便因鐵質高。生理鹽水最好訓醒同臨訓用,幫佢清一清鼻水先訓會舒服點。如果咁耐都仲有燒最好帶佢去睇多次醫生啦,我阿女喉嚨發炎發燒唔會多過3日,炎症好轉一定退燒(我女會)。同埋醫生有冇開抗生素?


子爵府

積分: 14749


16#
發表於 13-11-24 06:15 |只看該作者

回覆:三嵗女發燒、你地會俾飯佢食嗎?

其實佢想食的話,點解唔比?


大宅

積分: 1683


17#
發表於 13-11-24 08:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+JasmineCheung+於+13-11-23+

原帖由 Sugar~sugar 於 13-11-24 發表
感冒都會眼腫眼紅紅咁,食左藥係難d去大便架,俾多d水佢飲,唔好食平果,平果有d人食會更難去便便因鐵質高 ...
前後睇左三次了、有開抗生素呀!依家D菌惡好多、聽講好多小朋友都好難好、鼻貼oK的話、我都去買 試下、多謝你的意見


大宅

積分: 3088

BK Milk勳章


18#
發表於 13-11-24 15:15 |只看該作者
JasmineCheung 發表於 13-11-23 19:27
我女今日有大便了、但都持續發燒、可能關佢鼻塞多D、佢用口呼吸、喉嚨發炎、所以成曰發燒

...
我囝囝情況一樣,今日都終於有便便了,燒左幾日,仲去左照肺,好在無事,不過仲未退燒,又咳又鼻水又無胃口。希望快啲好返喇。


大宅

積分: 1683


19#
發表於 13-11-24 20:10 |只看該作者

引用:Quote:JasmineCheung+發表於+13-11-23+19:2

原帖由 arbmum 於 13-11-24 發表
我囝囝情況一樣,今日都終於有便便了,燒左幾日,仲去左照肺,好在無事,不過仲未退燒,又咳又鼻水又無胃口 ...
我女琴曰大便左後、溫度無咁高了、你仔应該好快退了


珍珠宮

積分: 42535


20#
發表於 13-11-26 04:52 |只看該作者
我照樣俾飯女女吃,不過發燒時胃口好差。如果燒得太勁,會肛塞,好快退燒。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo