美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   8


大宅

積分: 2989


1#
發表於 13-11-23 13:31 |只看該作者
有咩牌子係sell天然又好用?例如origins


大宅

積分: 1201


2#
發表於 13-11-23 13:54 |只看該作者

回覆:天然護膚品牌子

Base formula, melvita




大宅

積分: 2989


3#
發表於 13-11-23 19:38 |只看該作者

引用:Base+formula,+melvita +

原帖由 地盤佬軍團 於 13-11-23 發表
Base formula, melvita
好用嗎?有咩好用?


禁止訪問

積分: 1866


4#
發表於 13-11-23 21:28 |只看該作者

回覆:天然護膚品牌子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4188


5#
發表於 13-11-23 21:35 |只看該作者

回覆:天然護膚品牌子

Base formula 既花水好好用 皇牌既蘆薈海澡凝膠係我秋冬必備 100%天然同超保水 岩哂我既敏感皮膚




大宅

積分: 2989


6#
發表於 13-11-23 21:44 |只看該作者

引用:Base+formula+既花水好好用+皇牌既蘆薈海澡

原帖由 ellenc 於 13-11-23 發表
Base formula 既花水好好用 皇牌既蘆薈海澡凝膠係我秋冬必備 100%天然同超保水 岩哂我既敏感皮膚



...
我都會敏感啊,特別係依加轉天氣,等我下次試下先


大宅

積分: 3202


7#
發表於 13-11-23 21:55 |只看該作者
邊到有得買?


子爵府

積分: 11814


8#
發表於 13-11-23 21:59 |只看該作者

回覆:天然護膚品牌子

NYR


大宅

積分: 1201


9#
發表於 13-11-24 12:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+地盤佬軍團+於+13-11-23+發表

原帖由 蒙羅麗莎 於 13-11-23 發表
好用嗎?有咩好用?
佢d gel 同花水都好好用,厚敷gel 之後用壓縮paper mask浸花水,用敷上面,效果好正~melvita 我用過洗面only




大宅

積分: 1201


10#
發表於 13-11-24 12:02 |只看該作者

回覆:蒙羅麗莎 的帖子

丫,仲有florinaha 既花水都好出名




子爵府

積分: 14018


11#
發表於 13-11-24 12:17 |只看該作者
回覆 JudyJudyJudy 的帖子

我都用緊NYR, 覺得好好!!


子爵府

積分: 12405


12#
發表於 13-11-24 12:21 |只看該作者

引用:Base+formula+既花水好好用+皇牌既蘆薈海澡

原帖由 ellenc 於 13-11-23 發表
Base formula 既花水好好用 皇牌既蘆薈海澡凝膠係我秋冬必備 100%天然同超保水 岩哂我既敏感皮膚



...
邊到買?




男爵府

積分: 5244


13#
發表於 13-11-24 12:28 |只看該作者

回覆:天然護膚品牌子

仲有咩推介好用既呢?


大宅

積分: 4188


14#
發表於 13-11-24 12:29 |只看該作者

回覆:fathippo 的帖子

我係yahoo買架




子爵府

積分: 11814


15#
發表於 13-11-24 12:45 |只看該作者

引用:回覆+JudyJudyJudy+的帖子我都用緊NYR,+覺

原帖由 guigui82 於 13-11-24 發表
回覆 JudyJudyJudy 的帖子

我都用緊NYR, 覺得好好!!
你用緊咩?
有咩推介呀?


別墅

積分: 904


16#
發表於 13-11-24 12:53 |只看該作者

回覆:天然護膚品牌子

botani, synergie,, eminence 都係有天然有機牌子


子爵府

積分: 12405


17#
發表於 13-11-24 12:59 |只看該作者

引用:Base+formula+既花水好好用+皇牌既蘆薈海澡

原帖由 ellenc 於 13-11-23 發表
Base formula 既花水好好用 皇牌既蘆薈海澡凝膠係我秋冬必備 100%天然同超保水 岩哂我既敏感皮膚



...
玫瑰gel 定海澡gel 補濕啲?




子爵府

積分: 14018


18#
發表於 13-11-24 13:10 |只看該作者
回覆 JudyJudyJudy 的帖子

我用緊佢嘅Frankincense系列, 用緊facial serum, hydrating cream, mask 同eye cream. 之前有JM話 有隻叫 Beauty Sweet concentrate好用, 但我自己未試。

我自己四十歲, 覺得好夠潤。若太年輕這系列未必啱。但可以試佢其他系列。


大宅

積分: 4188


19#
發表於 13-11-24 13:42 |只看該作者

回覆:fathippo 的帖子

我用緊海澡 好好用 玫瑰有埋美白既 不過會貴d




子爵府

積分: 11814


20#
發表於 13-11-24 13:53 |只看該作者

引用:回覆+JudyJudyJudy+的帖子我用緊佢嘅Franki

原帖由 guigui82 於 13-11-24 發表
回覆 JudyJudyJudy 的帖子

我用緊佢嘅Frankincense系列, 用緊facial serum, hydrating cream, mask 同eye ...
甜睡精華ba話可以幫助訓得好d…
如果想保濕果d都係serum好d…
自己用緊rose serum…
Ok但唔見好好效果…
岩岩又用緊白茶mask…
舒緩同保濕都幾好…
仲有rose toner ok…
仲有岩岩試左beauty balm…
質地係油…
可以卸妝…當cream…mask…
好乾就ok…


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo