0-6個月

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 859


1#
發表於 13-11-24 14:36 |只看該作者
我冇餵,但D人成日話人奶好,攪到我有少少內疚


翡翠宮

積分: 94880


2#
發表於 13-11-24 20:10 |只看該作者
系架,人奶系對BB最好架,易吸收而且有媽咪嘅抗體


別墅

積分: 859


3#
發表於 13-11-24 22:21 |只看該作者

回覆:wahiuma 的帖子

我知


別墅

積分: 859


4#
發表於 13-11-24 22:22 |只看該作者

回覆:有冇mama係一開始就冇餵人奶ga

已經好內疚了



大宅

積分: 4309


5#
發表於 13-11-25 11:18 |只看該作者

回覆:有冇mama係一開始就冇餵人奶ga?

冇乜好內疚。食奶粉又唔係毒藥。食人奶亦可以身體差。



點評

Meito_128  Good!!!!!!!! 我唔明點解食奶粉好似要斬要殺咁  發表於 13-11-27 18:35


複式洋房

積分: 386


6#
發表於 13-11-25 11:43 |只看該作者

回覆:有冇mama係一開始就冇餵人奶ga

我同你一樣都冇喂過人奶!
我又冇咩內疚wor…
講真雖然人奶係好!
但都要自己身體頂到先得嫁…
我因為有甲狀線問題!
生完好快就要食返藥( ´▽` )ノ
雖然冇喂過人奶…但BB又咪肥肥白白


大宅

積分: 3260


7#
發表於 13-11-25 11:46 |只看該作者
我因為妊娠毒血早產生左丫b, 生後佢要食早產奶粉, 我又因高血壓訓醫院冇精神泵奶,所以丫仔都唔係食人奶, 但冇野丫, 佢都追得好好, 係熱氣d law~~ 唔洗內疚丫~


子爵府

積分: 13753


8#
發表於 13-11-25 14:34 |只看該作者
我都系冇喂過人奶,我都知道BB最好就系喂人奶,都系幾內疚嘅~


別墅

積分: 859


9#
發表於 13-11-25 15:24 |只看該作者

回覆:有冇mama係一開始就冇餵人奶ga

我生完兩個星期子宮發炎要食抗生素,所以醫生叫我唔好餵,最慘係BB本身唔肯埋身,我奶量少到每日夠佢飲一餐,所以放棄咗


水晶宮

積分: 59284


10#
發表於 13-11-25 16:33 |只看該作者
有啲媽媽冇咩奶就唔會喂~~
不過人奶先係對bb最好嘅食物~~
可以嘅話都儘量喂人奶~~


大宅

積分: 4309


11#
發表於 13-11-25 23:44 |只看該作者

回覆:有冇mama係一開始就冇餵人奶ga?

放棄左咪算囉。食奶粉都好多 bb 肥肥白白健健康康架




禁止訪問

積分: 1902

BK Milk勳章


12#
發表於 13-11-25 23:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 72641


13#
發表於 13-11-26 10:28 |只看該作者

回覆:Tracysun 的帖子

甲狀腺不能餵人奶嗎?我都食緊,醫生話ok的


珍珠宮

積分: 47707


14#
發表於 13-11-26 10:50 |只看該作者
點解內疚?
我都係食奶粉大,我而家肥施大隻..

我自己個囡都食更奶粉..


公爵府

積分: 27000

叻叻勳章


15#
發表於 13-11-26 10:54 |只看該作者
其實唔一定要既.......無你都唔想...有未餵囉..


大宅

積分: 3956


16#
發表於 13-11-26 19:07 |只看該作者

回覆:有冇mama係一開始就冇餵人奶ga

我都係餵到幾多得幾多


禁止訪問

積分: 221


17#
發表於 13-11-26 23:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 36041

2025勳章蛇年勳章 畀面勳章


18#
發表於 13-11-27 09:47 |只看該作者
我都冇喂過


侯爵府

積分: 24737

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


19#
發表於 13-11-27 09:54 |只看該作者
疌都冇俾人奶, bb 早產, 自己又遲上奶, 到有奶時bb 已唔飲了


大宅

積分: 4558


20#
發表於 13-11-27 13:31 |只看該作者

回覆:有冇mama係一開始就冇餵人奶ga?

樓主,我第一胎時好想餵全人奶但可惜好努力都只半人奶至九個月,我當時好唔開心,但而家回望只是小事一樁,因為餵人奶呢件事只是bb生命𥚃好小部份,每個人當時都衡量過所有方面包括內外情況才作決定,當時你做了當時來說最好的決定,不需內咎。而家第二胎我本著餵到就餵的心態竟暫時全人奶,甘又點唔代表好叻,反而日日泵奶訓少左好辛苦。




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo